Kuva: Ylva.fi/Kristo Vedenoja

ARE:lle Ylva Palveluiden kiinteistönhoito Helsingissä

ARE ottaa vastuulleen kiinteistönhoidon ja tekniset huollot Ylva Palvelut Oy:n 14 kiinteistössä Helsingin keskustassa. Sopimuksen myötä ARE:lta siirtyy tehtäviin kaksi täysipäiväistä kiinteistönhoitajaa.

Ylva on Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan omistama yritys, jonka liiketoiminta keskittyy muun muassa kiinteistösijoituksiin. Ylva vastaa ylioppilaskunnan omaisuudesta, joihin lukeutuvat useat ARE:n vastuulle siirtyvät arvokiinteistöt

”Ylva etsi laadukasta kiinteistönhoitoa Helsingin keskustassa sijaitseviin arvokohteisiinsa. Me pystymme vastaamaan asiakkaan tarpeisiin kokemuksellamme ja monipuolisella osaamisellamme”, asiakkuuspäällikkö Jouni Tarkiainen kertoo.

”Kokemukset aiemmasta yhteistyöstämme ARE:n kanssa KOY Kaivokatu 12:n kohteessamme olivat positiivisia, joten halusin laajentaa yhteistyön koko kiinteistökantaamme”, kiinteistöpäällikkö Markus Thomé sanoo.

Sopimus astuu voimaan 1. joulukuuta.

Jouni Tarkiainen
asiakkuuspäällikkö, ARE
jouni.tarkiainen@are.fi

Markus Thomé
kiinteistöpäällikkö, Ylva Palvelut Oy
markus.thome@ylva.fi
p. 040 502 2055

ARE on Suomessa perustettu perheyritys, jolla on yli sadan vuoden kokemus talotekniikasta. Tarjoamme ratkaisuja ja palveluita kiinteistön koko elinkaarelle aina uudiskohteiden talotekniikkaurakoinnista, ylläpitoon ja huoltoon, modernisointiin ja korjausrakentamiseen. Työskentelemme tiiviisti yhdessä asiakkaidemme kanssa löytääksemme parhaat ratkaisut, oli kyseessä sitten toimisto, kauppakeskus, hotelli, sairaala, asuinkiinteistö tai teollisuuslaitos. Panostamme älykkääseen talotekniikkaan, jolla varmistamme asiakkaillemme energiatehokkaat tilat ja tilojen loppukäyttäjille miellyttävät sisäolosuhteet, kustannustehokkaasti toteutettuina. ARE on osa Conficap-konsernia.