Kauhavan uuden hyvinvointikeskuksen kiinteistönhoito ARE:lle

Kauhavan uuden hyvinvointikeskuksen kiinteistönhoito ARE:lle

ARE aloittaa Kauhavan hyvinvointikeskuksen kiinteistö- ja ylläpitokumppanina. Sopimus uuden 8 500 neliöisen sosiaali- ja terveyskeskuksen kanssa astuu voimaan 1.1.2023 alkaen.

Aiemmin hajautetusti sijainneet sosiaali- ja terveysalan palvelut aloittivat lokakuussa toiminnan saman katon alla. Uudenmallisessa hyvinvointikeskuksessa toimivat nyt alueen sosiaali- ja terveyspalvelut; hammashoito, laboratorio, röntgen, psykiatriset poliklinikat sekä työterveys.

Kauhavan hyvinvointikeskuksen kiinteistön ylläpito ja huolto siirtyvät ARE.lle 1. tammikuuta alkaen. Talotekniikkayrityksen vastuulla on, että rakennuksessa asioivat ja siellä työskentelevät pääsevät toimimaan uuden kiinteistön miellyttävissä ja toimivissa olosuhteissa.

”Kauhavan lakeuksille on rakennettu komia uusi pytinki, joka palvelee hyvinvointialueen asukkaita kaikki samalta luukulta -periaatteella. Myös ARE tuottaa kiinteistönhoidon ja talotekniset palvelut yhdeltä luukulta. Kiinteistön suunnittelussa on otettu hyvin huomioon laitteistojen huollot. Keskittämällä talotekniikkajärjestelmät samoihin tiloihin, pystymme varmistamaan kiinteistön käyttäjille hyvät olosuhteet ja teknisten laitteiden toimivuuden”, ARE:n avainasiakaspäällikkö Jussi Ala-Honkola sanoo.

”On kaikkien kannalta ehdottoman tärkeää, että ARE:n palvelut integroituvat kiinteistön käyttäjien tarpeeseen. Tähän olemme kiinnittäneet huomiota myös sopimuksen neuvotteluvaiheessa. Kokenut ja osaava kiinteistöhoitokumppani on meille erinomainen asia”, toimitusjohtaja Hannu Ristaniemi kertoo.

Lisätiedot:
Jussi Ala-Honkola
avainasiakaspäällikkö, ARE

Hannu Ristaniemi
toimitusjohtaja, Kauhavan Hyvinvointikeskus Oy

ARE on Suomessa perustettu perheyritys, jolla on yli sadan vuoden kokemus talotekniikasta. Tarjoamme ratkaisuja ja palveluita kiinteistön koko eliniälle aina uudiskohteiden talotekniikkaurakoinnista, ylläpitoon ja huoltoon, modernisointiin ja korjausrakentamiseen. Työskentelemme tiiviisti yhdessä asiakkaidemme kanssa löytääksemme parhaat ratkaisut, oli kyseessä sitten toimisto, kauppakeskus, hotelli, sairaala, asuinkiinteistö tai teollisuuslaitos. Panostamme älykkääseen talotekniikkaan, jolla varmistamme asiakkaillemme energiatehokkaat tilat ja tilojen loppukäyttäjille miellyttävät sisäolosuhteet, kustannustehokkaasti toteutettuina. ARE:lla on yhteensä noin 3 300 työntekijää Suomessa ja Ruotsissa, ja sen liikevaihto on noin 460 miljoonaa euroa. ARE on osa Conficap-konsernia. www.are.fi