Maiju Nupponen aloittaa ARE:n viestintä- ja vastuullisuusjohtajana

Maiju Nupponen aloittaa ARE:n viestintä- ja vastuullisuusjohtajana

Maiju Nupponen on nimitetty ARE:n uudeksi viestintä- ja vastuullisuusjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 15. syyskuuta 2023 alkaen. Hänen vastuualueelleen kuuluu yhtiön viestinnän ja vastuullisuuden lisäksi markkinointi ja brändinhallinta.

Maiju on työskennellyt ARE:n viestintäpäällikön tehtävässä helmikuusta 2018 alkaen. ARE:lle hän siirtyi rakennuskonevuokraamo Cramon viestintäpäällikön tehtävästä, jossa hän vastasi Suomen maayhtiön viestinnästä ja markkinoinnista.

”Otan innolla vastaan uuden tehtävän. Viestinnän lisäksi vastuu ympäristöstä, ihmisistä ja yhteiskunnasta on lähellä sydäntäni, joten uusi vastuualue on todella merkityksellinen. Olemme nostaneet vastuullisuuden uudella tavalla toimintamme ytimeen, ja ARE:ssa vastuullisuustyö on konkreettisia tekoja”, sanoo Nupponen.

ARE:n vastuullisuustyö on keskeisessä roolissa yrityksen toiminnassa ja osa johtoryhmätyöskentelyä. Syksyn aikana julkaistavan yrityksen uuden strategian keskiössä ovat asiantuntijuus, vastuullisuus ja tulevaisuuden teknologiat.

”Viestinnän ja vastuullisuuden rooli on kasvanut viime vuosina, ja siksi myös viestintä haluttiin nostaa mukaan ARE:n johtoryhmätasolle. Kyseinen rooli on ARE:ssa uusi ja nimityksen myötä vastuullisuustyötä viedään eteenpäin aiempaakin johdonmukaisemmin, tavoitteellisemmin ja läpinäkyvämmin. Maiju on viiden vuoden arelaisuransa aikana kehittänyt viestintäkulttuuria tiiviissä yhteistyössä ARE:n johdon ja koko organisaation kanssa, joten on ilo tarjota hänelle lisää vastuuta uudessa roolissa”, sanoo toimitusjohtaja Jarno Hacklin.

ARE:n vastuullisuustiimissä aloittaa lisäksi marraskuussa uusi vastuullisuuspäällikkö.

ARE on Suomessa perustettu perheyritys, jolla on yli sadan vuoden kokemus talotekniikasta. Tarjoamme ratkaisuja ja palveluita kiinteistön koko eliniälle aina uudiskohteiden talotekniikkaurakoinnista, ylläpitoon ja huoltoon, modernisointiin ja korjausrakentamiseen. Työskentelemme tiiviisti yhdessä asiakkaidemme kanssa löytääksemme parhaat ratkaisut, oli kyseessä sitten toimisto, kauppakeskus, hotelli, sairaala, asuinkiinteistö tai teollisuuslaitos. Panostamme älykkääseen talotekniikkaan, jolla varmistamme asiakkaillemme energiatehokkaat tilat ja tilojen loppukäyttäjille miellyttävät sisäolosuhteet, kustannustehokkaasti toteutettuina. ARE:lla on yhteensä noin 3 300 työntekijää Suomessa ja Ruotsissa, ja sen liikevaihto on noin 460 miljoonaa euroa. ARE on osa Conficap-konsernia. www.are.fi