Tuomas Santala (VT, OTM, KTM) nimitetään ARE-konsernin uudeksi lakiasiainjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.4.2023 alkaen.

Muutos ARE-konsernin johtoryhmässä: Tuomas Santala uudeksi lakiasiainjohtajaksi

Tuomas on työskennellyt ARE:n juristin tehtävässä maaliskuusta 2022 lähtien. ARE:lle hän siirtyi asianajotoimisto Castrén & Snellmanilta, jossa hän hoiti erityisesti rakennus-, teollisuus-, vakuutus- ja finanssisektorilla toimivien yritysten riita-asioita. Tuomas on tutustunut jo opiskeluaikoina talotekniikka- ja rakennusalaan työskennellessään harjoittelijana Tekmanni Oy:ssä, Lemminkäinen Talotekniikka Oy:ssä ja Lemminkäinen Oyj:ssä. Tuomas on koulutukseltaan varatuomari (VT), oikeustieteen maisteri (OTM) ja kauppatieteiden maisteri (KTM).

”On suuri kunnia siirtyä ARE:n lakiasiainjohtajan tehtävään. Edeltäjäni Heikki Tanner on luonut vahvat perustukset lakiosastollemme, joten tästä on hyvä jatkaa yhdessä tekemistä”, Tuomas Santala sanoo.

”Tuomaksella on erittäin monipuolinen ja vankka työkokemus alalta, ja hän on saanut hyvän perehdytyksen edeltäjältään. Olemme erittäin iloisia hänen liittyessä johtoryhmäämme”, toimitusjohtaja Jarno Hacklin sanoo.

Tuomas Santala

syntynyt 1986

Koulutus:
Varatuomari
Oikeustieteen maisteri
Kauppatieteiden maisteri

Viimeisin työkokemus:
04-2023- lakiasiainjohtaja, ARE
2022–2023 Legal Counsel, ARE
2015–2022 Senior Associate - / Associate-juristi, Asianajotoimisto Castrén & Snellman

ARE:n johtoryhmän kokoonpano 1.4.2023 alkaen:

Jarno Hacklin, toimitusjohtaja
Mats Danielsson, talousjohtaja
Anne Piiparinen, liiketoimintajohtaja, projektit
Jyri Seppänen, liiketoimintajohtaja, palvelut Etelä-Suomi
Ari Kinnunen, liiketoimintajohtaja, palvelut Itä- ja Länsi-Suomi
Seppo Korhonen, kaupallinen johtaja
Pekka Björkman, hankintajohtaja
Kaisa Tuuliainen, henkilöstöjohtaja
Tuomas Santala, lakiasiainjohtaja

Laajennetussa johtoryhmässä varsinaisten jäsenten lisäksi:
Rene Zidbeck, toimitusjohtaja Enerz
Lauri Pönniö, johtaja, Service Management Office,
Katja Pekkanen, johtaja, Project Management Office,
Marko Otranen, johtaja, kasvuteknologiat sekä
henkilöstön edustajat, jotka valitaan alkuvuonna 2023.

ARE on Suomessa perustettu perheyritys, jolla on yli sadan vuoden kokemus talotekniikasta. Tarjoamme ratkaisuja ja palveluita kiinteistön koko eliniälle aina uudiskohteiden talotekniikkaurakoinnista, ylläpitoon ja huoltoon, modernisointiin ja korjausrakentamiseen. Työskentelemme tiiviisti yhdessä asiakkaidemme kanssa löytääksemme parhaat ratkaisut, oli kyseessä sitten toimisto, kauppakeskus, hotelli, sairaala, asuinkiinteistö tai teollisuuslaitos. Panostamme älykkääseen talotekniikkaan, jolla varmistamme asiakkaillemme energiatehokkaat tilat ja tilojen loppukäyttäjille miellyttävät sisäolosuhteet, kustannustehokkaasti toteutettuina. ARE:lla on yhteensä noin 3 300 työntekijää Suomessa ja Ruotsissa, ja sen liikevaihto on noin 460 miljoonaa euroa. ARE on osa Conficap-konsernia. www.are.fi