Toni Hautakoski nimitetty ARE:n henkilöstöjohtajaksi

Toni Hautakoski on nimitetty ARE:n henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.1.2024 alkaen. Hänen vastuualueelleen kuuluu yhtiön henkilöstöhallinnon lisäksi työturvallisuus.

Toni on tehnyt kansainvälisen uran teollisuuden henkilöstöjohtamisen parissa. Hän siirtyy tehtävään paperin valmistus- ja jalostusyhtiö Walki Groupilta, jonka henkilöstöjohtajana hän on toiminut vuodesta 2022. Aiemmin hän on toiminut muun muassa Cargotecilla ja Alfa Lavalilla henkilöstöjohtajan tehtävissä, sekä työskennellyt Suomen lisäksi Ruotsissa ja Intiassa.

”On ilo toivottaa Toni arelaiseksi ja osaksi johtoryhmäämme. Hän tuo mukanaan laajan henkilöstöhallinnon kokemuksen ja osaamisen. Hän on sitoutunut luomaan ja ylläpitämään työympäristöä, joka tukee yrityksen kasvua ja menestystä sekä työntekijöiden hyvinvointia”, kertoo ARE:n toimitusjohtaja Jarno Hacklin.

Asiantuntijuus, vastuullisuus ja tulevaisuuden teknologiat ovat ARE:n uuden strategian kulmakiviä.

”Nämä teemat asettavat uudenlaisia tarpeita myös arelaisten osaamisen kehittämiselle. Tonilla on vahva visio siitä, miten voimme edelleen vahvistaa yrityskulttuuriamme ja tukea henkilöstön kehittymistä”, jatkaa Hacklin.

”On innostavaa päästä työskentelemään yhtiöön, jossa ihmiset ovat aidosti koko toiminnan perusta. Kaikki muu on kopioitavissa, mutta kulttuuri ja ihmiset ovat ainutlaatuisia ja korvaamattomia. Odotan innolla, että pääsen kohtamaan arelaisia ja kuulemaan jokaisen ajatuksia ARE:n toiminnan ja kulttuurin kehittämisestä, arkipäivän tarpeista sekä tulevaisuuden unelmista”, sanoo Toni Hautakoski.

ARE:n johtoryhmän kokoonpano 1.1.2024 alkaen:

Jarno Hacklin, toimitusjohtaja
Mats Danielsson
, talousjohtaja
Anne Piiparinen
, liiketoimintajohtaja, projektit
Jyri Seppänen
, liiketoimintajohtaja, palvelut Etelä-Suomi
Ari Kinnunen
, liiketoimintajohtaja, palvelut Itä- ja Länsi-Suomi
Peter Ramstedt
, toimitusjohtaja, ARE Sverige AB
Seppo Korhonen
, kaupallinen johtaja
Pekka Björkman
, hankintajohtaja
Toni Hautakoski
, henkilöstöjohtaja
Tuomas Santala
, lakiasiainjohtaja
, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja

ARE on Suomessa perustettu perheyritys, jolla on yli sadan vuoden kokemus talotekniikasta. Tarjoamme ratkaisuja ja palveluita kiinteistön koko eliniälle aina uudiskohteiden talotekniikkaurakoinnista, ylläpitoon ja huoltoon, modernisointiin ja korjausrakentamiseen. Työskentelemme tiiviisti yhdessä asiakkaidemme kanssa löytääksemme parhaat ratkaisut, oli kyseessä sitten toimisto, kauppakeskus, hotelli, sairaala, asuinkiinteistö tai teollisuuslaitos. Panostamme älykkääseen talotekniikkaan, jolla varmistamme asiakkaillemme energiatehokkaat tilat ja tilojen loppukäyttäjille miellyttävät sisäolosuhteet, kustannustehokkaasti toteutettuina. ARE:lla on yhteensä noin 3 300 työntekijää Suomessa ja Ruotsissa, ja sen liikevaihto on noin 460 miljoonaa euroa. ARE on osa Conficap-konsernia.

www.are.fi