Autoliike Laakkonen kauppakeskus Jumbon toisessa kerroksessa

Autoliikkeetkin siirtyvät kauppakeskuksiin

Kauppakeskusvisiitin yhteydessä voi nykyään käydä paitsi kirjastossa tai liikuntatunnilla, myös huollattamassa autonsa. Tai vaikka ostamassa auton. Autoliikkeet ovat siis siirtymässä sinne, missä ihmiset luontaisesti liikkuvat, ja jossa on saatavilla myös muita palveluita. Arjasmaa-konserniin kuuluva Rakennus Oy Isotalo urakoi Laakkoselle autoliikkeen kolmessa kuukaudessa muita toimijoita häiritsemättä.

Myös autoliikkeet siirtyvät sinne, missä ihmiset liikkuvat: kauppakeskuksiin. Huollon aikana voi siis käydä syömässä tai ostoksilla, ja huolto hoituu hyvien julkisten kulkuyhteyksien päässä.

Toiminnassa olevaan kauppakeskukseen rakentaminen vaatii erityisosaamista, jota Rakennus Oy Isotalolta löytyy. Keskeisessä roolissa on projektinjohtokokemus, sillä suunnittelua ja toteutusta tehtiin samanaikaisesti rakennusajan pitämiseksi mahdollisimman lyhyenä.

Lisäksi kauppakeskuksen toiminnan piti jatkua häiriintymättä, josta syystä esimerkiksi tuulikaapin töitä tehtiin aukioloaikojen ulkopuolella.

Rakennus Oy Isotalon tekninen johtaja Jani Pesonen kehuu sekä asiakasta ehtä yhteistyökumppaneita avoimesta, aktiivisesta ja joustavasta yhteistyöstä.

Autoliikkeen rakennusaika olikin hämmästyttävän lyhyt, vain kolme kuukautta.

Kauppakeskus Jumbon yhteydessä oleva Laakkosen autoliike avattiin lokakuussa 2018 ja kauppakeskus Redin pienempi palvelupiste keskuksen avautumisen yhteydessä syyskuun lopussa.

Lisätietoja: Rakennus Oy Isotalo, tekninen johtaja Jani Pesonen, p. 050 521 6447.

Arjasmaa Yhtiöt Oy on erikoistunut rakentamaan, saneeraamaan ja korjaamaan toimivia tiloja ja koteja, jotka kestävät aikaa ja käyttöä. Arjasmaa Yhtiöt Oy työllistää yli 80 rakennusalan ammattilaista ja sen liikevaihto on yli 40 miljoonaa euroa.