Jani Pesonen

Lehdistötiedote -

Rakennus Oy Isotalon toimitusjohtajaksi Jani Pesonen

Rakennus Oy Isotalon uudeksi toimitusjohtajaksi nimitetään 1.10.2019 nykyinen tekninen johtaja Jani Pesonen. Rakennus Oy Isotalolla vuodesta 2018 työskennellyt Pesonen on koulutukseltaan rakennusinsinööri ja toiminut aiemmin mm. Lemminkäisen ja SRV:n palveluksessa.

Isotaloa on aina johdettu yhdessä ja avoimesti. Hyvällä luottamuksella tehtäviään hoitanut perustaja ja toimitusjohtaja Ilkka Isotalo jatkaa Senior Advisorina ja yhtiön hallituksessa. Pesonen tulee viemään yhtiötä eteenpäin hyvin viitoitettua, Isotalon tietä: “Tavoitteena on kasvattaa hankkeiden kokoa ja suunnata sitä kautta maltilliseen, kannattavaan kasvuun”, Pesonen kertoo yhtiön suunnitelmista. “Henkilökunta luottaa Janiin. Hän tuo Isotaloon varmasti uusia suuntia ja kehittää yhtiötä kohti tulevaisuuden haasteita”, kommentoi Isotalo.

Kasvun myötä yritykseen tullaan jatkossa tekemään uusia rekrytointeja.

Tunnisteet

Arjasmaa Yhtiöt Oy on erikoistunut rakentamaan, saneeraamaan ja korjaamaan toimivia tiloja ja koteja, jotka kestävät aikaa ja käyttöä. Arjasmaa Yhtiöt Oy työllistää yli 80 rakennusalan ammattilaista ja sen liikevaihto on yli 40 miljoonaa euroa.

Lehdistön yhteyshenkilöt

Outi Leino