Lari Mallius

​Rakennusliike Kemppe Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi Lari Mallius

Rakennusliike Kemppe Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty 1.3.2020 alkaen nykyinen tekninen johtaja Lari Mallius. Rakennusliike Kemppellä vuodesta 2018 työskennellyt Mallius on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja toiminut aiemmin mm. Rakennusliike Hartelassa hankekehityspäällikkönä ja Bo Properties Oy:n toimitusjohtajana.

Rakennusliike Kemppe on tunnettu vaativien kohteiden uudisrakentajana ja peruskorjaajana. Mallius luottaa tulevaisuudessakin Kemppen perinteikkääseen rakentamiseen ja laatuun. ”Uskon, että tinkimätön laatu on tulevaisuudessakin oikea tie kestävään ja pitkäikäiseen rakentamiseen”, kertoo Mallius.

Yrityksen perustaja, toimitusjohtaja Risto Kemppe jatkaa yhtiön hallituksessa ja yrityksessä työpäällikön roolissa.

”Lari on monipuolinen osaaja, johon henkilökunta luottaa. Hän pystyy varmasti kehittämään yrityksen toimintaa ja voin hyvillä mielin jäädä hieman taustalle, neuvonantajan rooliin”,  jatkaa Kemppe.

Arjasmaa Yhtiöt Oy on erikoistunut rakentamaan, saneeraamaan ja korjaamaan toimivia tiloja ja koteja, jotka kestävät aikaa ja käyttöä. Arjasmaa Yhtiöt Oy työllistää yli 80 rakennusalan ammattilaista ja sen liikevaihto on yli 40 miljoonaa euroa.

Ari Silvola

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja Rakennustoimisto Laamo Oy +358 50 514 6484

Lehdistön yhteyshenkilö Sisällöntuotanto
Pauli Rautanen