Kuva vasemmalta; Lars Rosell (toimitusjohtaja, Vilokan AB), Anders Carlsson (välittäjä, Varberg & Falkenbergs Fastighetsbyrå AB), Sven Liljegren (puheenjohtaja, Svenbo), Fredrik Wahlberg (toimitusjohtaja, Svenbo) ja Christian Lundell (toimitusjohtaja

Uutinen -

Arom-dekor Kemi AB ostaa nykyisen kiinteistön Sexdregasta, Svenljungan kunnalta, Ruotsi.

Olemme nyt ottaneet seuraavan askeleen Arom-dekor Kemi AB: n laajentumisessa ja laajentamisessa ostamalla nykyisen kiinteistön osoitteesta Europavägen 1, Sexdregasta, Boråsin kaupungin ulkopuolelta Ruotsista. Seuraava vaihe alkaa 7.12, kun hieman yli 3500 m2: n laajennuksen perusta alkaa. Rakennuksen odotetaan valmistuvan kesään 2021 mennessä. WWW.aromdekor.fi