Vastuullisuus Arom-dekor Kemin toiminnassa

Vastuullisuus Arom-dekor Kemin toiminnassa

Arom-dekorille kestävä kehitys on itsestäänselvyys jokapäiväisessä työssämme. Teemme jatkuvasti aktiivisia valintoja ja strategisia päätöksiä, jotka vievät meidät kohti visiotamme ”Puhdas tulevaisuus” Olemme ylpeitä voidessamme julkistaa ensimmäisen vastuullisuusraporttimme vuodelle 2022. Täällä teemme yhteenvedon ponnisteluistamme ja raportoimme pitkän ja lyhyen aikavälin tavoitteistamme, korostamme onnistumisiamme ja toimimme haasteidemme mukaisesti.

Raportti kuvaa työtämme useilla kestävän kehityksen osa-alueilla, kuten ympäristövaikutuksissa, sosiaalisessa vastuussa ja taloudellisessa kestävyydessä. Tavoitteemme on, että raportti edistää läpinäkyvyyttä ja avoimuutta sekä antaa syvemmän näkemyksen työstämme. Lue ja/tai lataa raportti täältä! www.aromdekor.fi