Arom-dekor Kemi ottaa askeleen uusille markkinoille ja osallistuu  Finnclean Tampereen messuille

Tiedote -

Arom-dekor Kemi ottaa askeleen uusille markkinoille ja osallistuu Finnclean Tampereen messuille

Puhdistusalan Finnclean 2023 ammattimessut avaa ovensa tällä viikolla, ja Arom-dekor Kemi on paikalla lanseeraamassa uuden puhdistustuotevalikoimansa.

”Olemme täällä esikatsellaksemme uutta AdCleanLine-siivoussarjaamme, joka koostuu aluksi yhdeksästä eri puhdistusaineesta. Myynti alkaa keväällä 2023, jolloin suurin osa AdCleanLine tuotteistamme on Joutsenmerkittyjä”, sanoo Birgitta Ottosdotter, Arom-dekor Kemi Oy:n myyntijohtaja.

”Arom-dekor on toimittaja, jolla on pitkä kokemus kemikaalituotteiden valmistuksesta ja valtava tuotantokapasiteetti. Koemme, että meillä on paljon tarjottavaa muillekin toimialoille kuin autoteollisuudelle, jossa olemme olleet aktiivisia jo vuosia.

Aloitimme viime vuoden toukokuussa luomisprojektin, eli aloitimme kehittämään AdCleanLine-sarjaa. Kehitimme sarjan läheisessä yhteistyössä asiakkaittemme kanssa. Asiakkaamme auttoivat meitä mm. laadun tarkistamisessa. Koska kuka tietää ja tuntee alan paremmin kuin ne, jotka työskentelevät ammattimaisesti tuotteiden kanssa päivittäin. Näiden yhdeksän AdCleanLine tuotteiden myynti alkaa siis Q2 2023 aikana, ja sen jälkeen lisäämme kolme - neljä tuotetta samaan sarjaan”,
päättää Birgitta hymyillen.

Arom-dekor Kemi on yksi Pohjoismaiden johtavista AdBlue®, pesunesteiden, jäähdyttimen glykolin ja ajoneuvojen hoitoon ja puhdistamiseen tarkoitettujen kemikaalien toimittajista. Arom-dekor Kemi tarjoaa myös laajan valikoiman erikoiskemikaaleja eri tarkoituksiin. Arom-dekor-Kemin myynti oli vuonna 2022 550 miljoonaa Ruotsin kruunua.