Päivitettyä tietoa Atacandin saatavuudesta

Atacand 4 mg 98 tabletin pakkausko (Vnr 03 78 95) on loppunut tukkuliikkeestä. Uutta erää on saatavana tämän hetkisen tiedon mukaan viikolla 49.

Muita vahvuuksia/pakkauskoja on tällä hetkellä saatavana, mutta lyhytaikaisia toimitusongelmia saattaa esiintyä (Atacand 16 mg 98 tablettien sekä Atacand 32 mg 28 tablettien osalta). Uusia eriä näistä valmisteista saadaan maahan niin ikään viikolla 49.

AstraZeneca on pahoillaan asian johdosta ja sen aiheuttamasta vaivasta.

Lisätietoja:

Country Manager Jyrki Lönnfors, AstraZeneca Oy, puh. +358 10 23 010

ID 12/2012 CV_62029

AstraZenecasta:
AstraZeneca on maailmanlaajuinen, innovatiivinen biofarmasia-alan yritys, joka keskittyy reseptilääkkeiden löytämiseen, kehittämiseen ja kaupallistamiseen. AstraZeneca on alan johtava lääkevalmistaja, joka panostaa ruoansulatuskanavan sairauksien, sydän- ja verisuonitautien, neurologisten sairauksien, hengitys- ja tulehdussairauksien, syöpäsairauksien ja tartuntatautien hoitoon. Vuonna 2010 AstraZenecan maailmanlaajuinen liikevaihto oli 33 miljardia Yhdysvaltain dollaria.

Lisätietoa osoitteista www.astrazeneca.fi tai www.astrazeneca.com.

Lehdistön yhteyshenkilö E, Communications Director, AstraZeneca Nordic MC +45 22937730.

Tervetuloa AstraZeneca !

AstraZeneca on maailmanlaajuisesti toimiva lääkeyhtiö, joka on erikoistunut kehittämään ja tuomaan markkinoille reseptilääkkeitä syövän, harvinaissairauksien, sydän- ja verisuonitautien, munuais- ja aineenvaihduntasairauksien sekä hengityselinsairauksien hoitoon. AstraZenecan päätoimipaikka sijaitsee Cambridgessä, Englannissa. Yhtiö toimii yli 100 maassa ja sen innovatiiviset lääkkeet ovat käytössä miljoonilla potilailla eri puolilla maailmaa.

AstraZeneca
Keilaranta 18