Aurora Estate avaa taas ovensa, luvassa kaikkien aikojen talvi!

Aurora Estate avaa taas ovensa, luvassa kaikkien aikojen talvi!

Boutique hotelli ja ravintola Aurora Estate avaa ovensa talvikaudelle 29.11.2022 klo 17:00.

Luvassa on uusia makuja, loistavaa palvelua ja erinomaisia viinejä. Hotellin huoneita päivitettiin jo kesän alussa. Kaikista huoneista riisuttiin tv:t pois, siitä ihmiset ovat kiitelleet. Aurora Estate on paikka johon sinä tulet unohtamaan kiireen ja paineen. Rentoudut pienessä hotellissamme, jossa on vain 7 huonetta, 50 paikkainen ravintola ja arktinen saunamaailma. Voit halutessasi käydä lainaamassa kirjan alakerran vitriinistä, katsella revontulia ikkunasta tai varata saunan yksityiseen käyttöön.

Aurora Estatella suunnitellaan myös tarvittaessa sinun loma etukäteen, jotta voit keskittyä itse asiaan, eli rentoutumiseen! Ole siis rohkeasti yhteydessä meidän tiimiin kun suunnittelet tulevaa reissua Lappiin!

Tässä esimerkki päivästäsi meillä:

Heräät aamulla täydellisten yöunien jälkeen. Siirryt alakertaan aamiaiselle, joka on valmistettu Sinun toiveiden mukaan, se tarjoillaan Sinulle aina pöytään. Aamiaisen jälkeen lähdet husky safarille, Sinut tullaan noutamaan meiltä. Meidän yhteistyökumppaneilla on samat arvot, tiedät siis, että eläimistä pidetään hyvää huolta ja ryhmät ovat pieniä.

Ulkoilun jälkeen Sinut tuodaan takaisin hotellille ja pääset saunomaan. Saunavuorot ovat aina yksityisiä, siihen sisältyy meidän 100 vuotias pirtti, josta löytyy, sähkösauna, jacuzzi sekä avanto.

Pienen rentoutumisen ja laittautumisen jälkeen, on vihdoin aika herkutella. Olemme varanneet Sinulle pöydän meidän pienestä ravintolasta. Tarjoilemme viiden ruokalajin illallisen, joka on valmistettu satokauden parhaista raaka-aineista, käsityönä.

Meidän viinit on käyty valitsemassa viinitiloilta Euroopasta, olemmekin saaneet kehuja viinien ja ruokien yhdistämisestä.

Onni on puolellasi, ja illan päätteeksi näet vielä revontulien leiskuvan taivaalla, onhan tämä nimensä veroinen paikka.

Toivotamme Sinut oikein lämpimästi tervetulleeksi Boutique hotelli Aurora Estateen!

Sirly ja Heidi