Viime kesän perhokalastusreissu Kengis Brukiin. Sirly ja Heidi. Valokuva Tommi Hynynen

Aurora Estaten naiset Sirly ja Heidi

Vuosi 2020 on ollut eeppinen. Päällimäiseksi muistoksi vuodesta jää tietenkin asia, jota ei tarvitse edes sanoa ääneen. Me kaikki olemme lopen kyllästyneitä aiheeseen. Sen sijaan keskitymme uuteen, positiiviseen ja selviytymiseen.

Aurora Estaten omistajakaksikko on saanut kiitosta positiivisuudesta ja hyvän energian jakamisesta. Kun keväällä ravintolat sulkivat ovensa, Sirly järjesti kotonaan livekokkikouluja. Jos et pääse ravintolaan, voi kokata uusia mielenkiintoisia annoksia yhdessä huippukokin kanssa. Livekokkikikoulut olivat todella suosittuja ja mukaan lähtivät useat sponsorit. Luotiin uusi tapa markkinoida ja samalla kuitenkin kasvatettiin yhteishenkeä ja yhteisöllisyyttä.

Sirlyn sisko Henna Immonen, Sirly Ylläsjärvi ja Heidi Seikkula. Kuva Marko Vasara

Chef Sirly YouTube kanava kuvattiin keväällä yhteistyössä mm. Kuusamon Juuston kanssa.

Kesällä kuvattiin MasterCher 2020 ja sieltä voi seurata Sirlyn kilpailua tiistaisin mtv3 kanavalta.

Sirly oli myös konsultoimassa koko kesän ajan uutta ravintolaa Olofia ja ravintola avasi ovensa menestyksekkäästi syyskuussa.

Heidi Seikkula vastaa Aurora Estaten myynneistä ja ravintolan salista. Hän avasi hotellin elo-suuskuussa ja keskittyi ravintolan sekä hotellin arkeen. Mielessä kuitenkin pyöri ajatus joka jäi unholaan keväällä. Mitä jos tekisimme Sirlyn kanssa podcastin?

Heidi viimeisteli ahkerasti yhteistä kirjaa, joka on nyt luovutettu kustantajalle ja julkaistaan marraskuun aikana. Moni ihasteli keväällä myös Heidin koiravauva arkea kun 10 pientä metsästyskoiraa tassutteli 1800 luvun hirsitalossa Kaukosessa.

Boutique hotelli Aurora Estate Ylläsjärven rannalla. Kuva Aurora Estaten asiakas.

Koska timantteja syntyy paineessa, niin taitavat syntyä myös parhaat ideat. Vaikka Lapin matkailu on epävarmassa asemassa tulevana talvena, aikovat ystävykset keskittyä siihen kaikkeen mitä he osaavat.

Uuden podcastin nauhoitus aloitetaan lokakuun aikana. Siellä jaetaan kokemuksia yrittämisestä, Lapin aktiviteeteistä, brändäyksestä, ystävyydestä ja ylipäätään arjesta Lapissa.

Naiset konsultoivat yrityksiä, jotka kaipaavat tukea ja neuvoa tulevaan. Nyt on hyvä aika pistää brändäys ja markkinointi kuntoon.

Tuotekehittelyä ja reseptiikkaa voidaan tehdä yrityksille, jotka kaipaavat vaikuttajamarkkinointia ja kuvapankkiinsa uutta materiaalia.

Joululehteen tulee myös naisten kirjoittama artikkeli, nyt aika olla luova ja avoin uusille poluille!

Stailausta Pentikille. Kuva Marko Vasara.

Subjects

Press contacts