Ravintolassa käytetään puhtaita raaka-aineita. Kuva Tommi Hynynen

Boutique hotelli Olof avaa oman ravintolan, suunnan näyttää Sirly Schinmann

Hotelli Olof avasi ovensa pankin vanhoihin tiloihin 2014. Tornion sydämessä sijaitseva Boutique hotelli on hurmannut tyylikkäillä huoneilla sekä ystävällisellä palvelulla.

Ravintola tila oli aikaisemmin vuokrattu ulkopuoliselle yrittäjälle. Tila tyhjeni yllättäen keväällä ja oli aika tehdä päätös. Vuokrataanko tila uudelle yrittäjälle vai otetaanko haaste vastaan ja perustetaan hotellille oma ravintola.  Pitkän pähkäilyn jälkeen päädyttiin siihen, että hotellin oma ravintola palvelisi asiakkaitamme parhaiten.

Juniori sviitti

"Halusimme rakentaa uudenlaisen konseptin Tornioon ja päätimme lähestyä Suomen huippu keittiömestareita."- Olavi Kinnunen-

Loppujen lopuksi yhteistyöhön valittiin Aurora Estaten keittiömestari Sirly Schinmann. Olavi oli yöpynyt pienessä boutique hotellissa Ylläksellä 2019 ja ihastui konseptiin. Molemmilla hotelleilla oli samat arvot ja Aurora Estaten ruoka oli herkullista ja modernia. Sirly aloitti uransa melkein 10 vuotta sitten Suomen ensimmäisestä MasterChef ohjelmasta ja hänen sekä Heidi Seikkulan Buotique hotelli  on valittu "Euroopan parhaaksi uudeksi Boutique hotelliksi 2018".

"Sirly Schinmann vetää ravintola projektin alusta loppuun ja jatkaa johtoryhmässä vielä seuraavan vuoden. Hänellä on tarkoitus vierailla jatkossa ravintolassa kerran kuukaudessa ja tehdä suorittava vuoro henkilökunnan kanssa. Näin voimme tarkastella reseptejä ja tehdä yhdessä tarvittavia muutoksia. " -Olavi Kinnunen, Yrittäjä

Junior sviitti

"Ravintola Olofiin tulee satokauden mukainen ruokalista. Haluamme käyttää mahdollisimman paljon paikallisia ja kotimaisia raaka-aineita. Aiomme tuoda listalle myös herkkuja maailmalta, jotta yllätyksellisyys olisi aina läsnä. Ravintola Olofiin rakennetaan myös lounge jonne voit tulla nauttimaan viinejä ja drinkkejä. " Hanna Viitavaara, Hotellin johtaja

Voit tilata Olofista lentokenttäkuljetuksen tai huoneeseen kaapin täytön. King size sviittiin on mahdollista tilata myös yksityiskokki ja viiden ruokalajin fine dining illallinen. Ajatuksena on palvella asiakas alusta loppuun.

"Olen todella innoissani tästä mahdollisuudesta, mutta ennen kaikkea Olofin potentiaalista! Kävin yöpymässä hotellissa ja juttelin pitkään Hannan ja Olavin kanssa. Heidän ystävällisyys ja sydämellisyys ovat syy heidän menestykseensä.  Uskon projektiin vahvasti ja luulen, että tänne matkustetaan kauempaakin. Jos haluat varmistaa oman paikkasi ravintolassa, suosittelen varaamaan pöydän, kokoukset ja juhlat jo nyt! Olof avaa ovensa näyttävästi 18.9.2020 ja ravintola on auki 7 päivää viikosta klo 23:00 asti."

-Sirly Schinmann-

Seuraa Olofin tarinaa heidän Instagramistaan!

Varaukset ja yhteydenotot 040 963 7981 sales@hotelliolof.fi  Hanna Viitavaara, Hotellin johtaja.

Subjects

Press contacts