Lapin kesä

Iloiset terveiset Lapista!

Olet saanut meiltä useita tiedotteita vuosien varrella. Olemme hyödyntäneet uutishuonetta meidän strategiassa ja se on tuottanut tulosta. Päätimme kaksi vuotta sitten, että olemalla pinnalla ja esillä, tulemme pelastamaan meidän liiketoiminnan katastrofilta ja tiedättekö mitä, me onnistuimme siinä paremmin kuin osasimme haaveilla.

On sanonta, että kaikki julkisuus on hyvästä. Siitä meidän on pakko olla hieman eri mieltä. Brändin kannalta on erittäin tärkeää olla esillä brändin mukaisesti. Myös epätoivoisissa tilanteissa on viestittävä positiivisesti ja brändin mukaisesti.

Vuosi sitten päätimme lähettää kansainvälisen tiedotteen otsikolla "fine dining in the middle of nowhere". Halusimme lähettää positiivisen tiedotteen matkailualalta maailmalle vaikka elimme keskellä kaaosta. Italian Forbesin toimittaja otti yhteyttä ja matkusti meidän vieraaksemme neljäksi päiväksi. Meistä tehty artikkeli oli viikon ajan Italian Forbesin luetuin artikkeli. Puolustimme julkisesti meidän alaa #nytriittää kampanjan muodossa ja kampanja sai mediassa miljoonien näkyvyyden. Olimme viikon ajan puhutuin aihe twitterissä. Julkaisimme kirjan, olimme suomen ravintoloiden top 10 listalla ja olin mukana kahdessa isossa tv- formaatissa 2021 ja 2022. Kaikki positiivinen viestintä toi valtavasti lisää asiakkaita ja saimme pidettyä meidän työntekijät koko talvisesongin töissä rajoituksista huolimatta. Kaikki se kova työ toi mukana ennätyksellisen liikevaihdon ja onnistuimme vahvistamaan meidän tarkkaa rakennettua brändiä entisestään. Korostan edelleen, teimme tämän kaiken keskellä kaaosta, taistelimme tuulimyllyjä vastaan ja me onnistuimme siinä. Ihan itse.

Olkoot kyseessä kotimainen- tai kansainvälinen media, sosiaalinen media tai vaikka puskaradio, sen voimaa ei kannata aliarvioida. Myöskään markkinoinnin voimaa ei saa unohtaa, puhumattakaan sen laadusta. Tietenkin maineen rakentamiseen tarvitaan myös paljon muuta. Loistava tiimi joka huolehtii asiakkaista, pyörittää yrityksen taustaa,  valmistaa täydelliset annokset, pitää paikat siistinä ja rakentaa tulevaisuutta taustalla uusien matkanjärjestäjien, yhteistyökumppaneiden ja asiakkaiden kanssa. Markkinointi ja myynti toimivat yhdessä, saumaton työ tuottaa tulosta. Meillä se tarkoittaa Sirly ja Heidiä, firman perustajia ja omistajia.

Sirly ja Heidi lempihommissa jos eivät ole töissä. Kuva Tommi Hynynen.

Aurora Estate avaa ovensa juhannuksen jälkeen uudella ruokalistalla, päivitetyillä huoneilla ja astioilla.Cazpacho

Semi dry tomaattia, valkosipulia, grillattua paprikaa, yrttejä, kurkkua.

Poro tartar
Poroa, kaprista, sipulia, juustoa ja jäädytetty keltuainen.

3 tapasta
Muikkuja, karamelisoitua sipulia, poronkielitonnato ja juureen leivottu leipä.

Ylläsjärven Haukea
Puikula roux, rapuliemi, savustettua koivua, tomaattia, valkosipulia ja caviaaria.

Kesä
Jäätelöpuikko,siitepölyä, valkosuklaata ja kukkia.

Oikein lämpimästi tervetuloa ja nähdään pian!

Rakkaudella

Boutique hotelli Aurora Estate