Reseptejä ja elämyksiä, Lapin kahdeksan vuodenaikaa.

Lapin kahdeksan vuodenaikaa kutsuu maukkaiden ruokien ja kiehtovien kokemusten pariin arktisella alueella. Kirja on kunnianosoitus pohjoisen puhtaalle luonnolle ja sieltä saataville raaka-aineille. Lähde Sirlyn ja Heidin seurassa ainulaatuiselle makumatkalle tunturien maisemiin!

Kuva Sirly Ylläsjärvi

Sirly Ylläsjärvi on palkittu nuori keittiömestari joka on pyörittää yhdessä Heidi Seikkulan kanssa Aurora Estate -boutique hotellia napapiirin yläpuolella Ylläksellä. Sirlylle keittiössä tärkeintä on aina ollut maku ja sen jälkeen kauneus: annokset ovat yksinkertaisia ja helposti toteutettavia myös kotiloissa. Sirly haastaakin jokaisen kokeilemaan reseptejämyös lappiin suuntautuvalla lomamatkalla – hyvä ruoka antaa täydellisen nautinnon. Kirjasta löytyy niin nopeita reseptejä kiireisiin hetkiin kuin tekniikaltaan haastavampia reseptejä itsensä ylittämiseen. Kirja julkaistaan Suomeksi ja Englanniksi.

Kuva Marko Vasara

Kirja on omistettu edesmenneelle Tommi Hynyselle joka kuvasi suurimman osan kirjasta. Luonnollisesti hänen ottama kuva on myös kirjan kannessa.

Tule mukaan 6.9 klo 18:00 live kokkikouluun jossa valmistetaan 2 reseptiä kirjasta. Lisää tietoa löydät Sirlyn instagramista Chef_Sirly.

Kirjan ennakkomyynti nyt auki! Tilaa kirja täältä!