Uusi asumisoikeuskohde rakenteilla Kruunuvuorenrantaan – haku käynnissä nyt!

Asunto Oy Helsingin Kruunu rakennetaan Helsingin Kruunuvuorenrannan merelliseen ja luonnonläheiseen kaupunginosaan. Voit aistia meren läheisyyden omalla parvekkeellasi tai terassillasi, pihapiirissä ja lähiympäristössä, oikeastaan kaikkialla Kruunuvuorenrannassa. Meren rannan tavoittaa kävellen muutamassa minuutissa ja vaihtelevaa rantaviivaa on useita kilometrejä. Lähistöllä on kulttuurihistoriallisesti arvokkaita kartanoalueita ja kaunista uusmaalaista rannikkoluontoa.

Helsingin Kruunu sopii erityisen hyvin senioriasukkaille, mutta myös nuoremmille ja perheille. Asumisoikeuskohteeseen tulee yhteensä 49 eri kokoista huoneistoa yhteen kerrostalorakennukseen. Pienimmät asunnot ovat 41 m2 saunattomia kaksioita ja suurimmat puolestaan 89 m2 neljän huoneen huoneistoja. Asunnot ovat nykyaikaisia ja laadukkaasti viimeisteltyjä, niissä on muun muassa sälekaihtimet, keraaminen liesi ja astianpesukone vakiovarusteina. Rakennuksen seitsemänteen kerrokseen tulee asukkaiden käyttöön viihtyisä saunaosasto vilvoittelualueineen. Kohteen arvioitu valmistumisaika on syyskuu 2018.

Ensimmäinen hakuaika 25.6.2017 asti, jonka jälkeen kohteeseen on jatkuva haku.

Tutustu asuntoihin ja tee hakemus täällä: www.avainasunnot.fi/fi/helsingin-kruunu