AVARN Security ja Prevent 360 Turvallisuuspalvelut sopivat yhdistymisestä

Intera Partnersin ja toimivan johdon omistama Prevent 360 ja Sector Alarm Groupin omistama AVARN Security ovat allekirjoittaneet 22. tammikuuta 2018 sopimuksen liiketoimintojen yhdistämisestä. Järjestelyn toteuttaminen edellyttää Kilpailu- ja kuluttajaviraston (KKV) hyväksyntää.

Toteutuessaan järjestelyn tuloksena syntyy vahva yritysten ja julkisyhteisöjen palvelemiseen keskittyvä turvallisuusalan yhtiö. Liiketoimintojen yhdistäminen koskee turvallisuus- ja hälytyskeskuspalveluja sekä turvatekniikkaa. Yhtiöiden nykyiset omistajat jatkavat osakkeenomistajina.

Järjestelyn toteutumiseen saakka molemmat yhtiöt jatkavat toimintaansa erillisinä yhtiöinä. Järjestelyllä ei ole vaikutusta yhtiöiden asiakassuhteisiin. AVARN Cash Solutions, joka on osa AVARN Securitya, jatkaa toimintaansa kuten tähän asti.

Lisätietoja:

AVARN Security
toimitusjohtaja Juha Murtopuro,
+358 40 4141 007, juha.murtopuro@avarn.fi

Prevent 360 Turvallisuuspalvelut
hallituksen puheenjohtaja Tuomas Kahri
+358 40 621 3005, tuomas.kahri@prevent360.fi

• turvallisuusteknologia
  • vartiointi
  • hälytyskeskus

AVARN Security on strateginen ja vastuullinen turvallisuuskumppani yrityksille ja julkisen sektorin organisaatioille. Tuotamme kokonaisvaltaisesti turvallisuusratkaisuja ja -palveluita, kuten älykästä turvallisuusvalvontaa ja -tekniikkaa, vartiointi- ja vastaanotto- sekä arvokuljetus- ja rahankäsittelypalveluita. Toimimme valtakunnallisesti 20 toimipisteemme kautta ja työllistämme noin 2 800 turvallisuusalan huippuosaajaa. AVARN Security on osa Sector Alarm Groupia. Lisää tietoa www.avarn.fi ja www.sectoralarm.com