AVARN Securityn työntekijät saman työehtosopimuksen piiriin

AVARN Securityn työntekijät saman työehtosopimuksen piiriin

Marraskuun 1. päivästä alkaen kaikki AVARN Securityn palvelut tuotetaan Vartiointialan työehtosopimuksen ehtojen mukaisesti. Yhteinen työehtosopimus on osa AVARN Securityn toiminnan yhtenäistämistä ja se helpottaa mm. palvelutuotannon ja työvuorojen suunnittelua sekä hallintoa.

Aiemmin osa AVARN Securityn työntekijöistä kuului Rahankäsittelypalvelut -alan työehtosopimuksen piiriin. Sopimuksen päätyttyä 31.10.2017 sitä ei enää jatkettu. Jatkossa arvokuljetus- ja rahankäsittelytehtäviä suorittavien työntekijöiden osalta sovelletaan Vartiointialan työehtosopimuksen ehtoja. Toimihenkilöt puolestaan siirtyivät Paltan toimihenkilötyöehtosopimuksen piiriin.

Muutos vaikuttaa 357 työntekijän työehtoihin. Työnantaja ja työntekijöiden edustajat ovat valmistelleet muutosta yhdessä ja sopineet siirtymiseen liittyvistä yksityiskohdista. Muutoksesta ja sen vaikutuksista on tiedotettu tarkemmin niille työntekijöille, joita muutos koskee.

Aiheet

AVARN Security on strateginen ja vastuullinen turvallisuuskumppani yrityksille ja julkisen sektorin organisaatioille. Tuotamme kokonaisvaltaisesti turvallisuusratkaisuja ja -palveluita, kuten älykästä turvallisuusvalvontaa ja -tekniikkaa, vartiointi- ja vastaanotto- sekä arvokuljetus- ja rahankäsittelypalveluita. Toimimme valtakunnallisesti 20 toimipisteemme kautta ja työllistämme noin 2 800 turvallisuusalan huippuosaajaa. AVARN Security on osa Sector Alarm Groupia. Lisää tietoa www.avarn.fi ja www.sectoralarm.com

Tietoa Avarn Securitystä

Avarn Security on vastuullinen turvapalveluyritys ja turvallisuusteknologian asiantuntija, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Yhtiö tuottaa turvallisuusratkaisuja ja turvallisuuspalveluja yrityksille ja julkisen sektorin organisaatioille työllistäen yli 16 000 työntekijää. Tehtävämme on auttaa tekemään asiakkaidemme toimintaympäristöstä turvallinen ja sujuva. Suomessa toimimme valtakunnallisesti 14 toimipisteemme kautta ja työllistämme yli 3 500 turvallisuusammattilaista.

Avarn Security Finland
Pitäjänmäentie 14