Azets Insight Oy:n liikevaihto kasvoi 62,4 miljoonaan euroon kesäkuussa 2019 päättyneellä tilikaudella

Uutinen   •   Syys 12, 2019 08:23 EEST

Azets-talo sijaitsee Elielinaukiolla Helsingin päärautatieasemalla.

Pohjoismaiden teknologisesti edistynein ulkoistettujen talous-, palkka- ja HR-palveluiden sekä johtamisen kehittämisen palveluiden tarjoaja Azets jatkaa vahvaa kasvuaan Suomessa.

Azetsin Suomen liiketoiminta kasvoi vahvasti 30.6.2019 päättyneellä 12 kuukauden tilikaudella. Vertailukelpoinen liikevaihto kasvoi 8,5 prosenttia 62,4 miljoonaan euroon ja EBITDA nousi 9,3 miljoonaan euroon. Asiakkaidemme kumppanina työskentelee liki 700 asiantuntijaamme Suomessa ja Virossa.

Yhteenveto Azets Insight Oy:n tilikaudesta 7/2018-6/2019:

• Liikevaihto: 62,4 miljoonaa euroa
  • EBITDA: 9,3 miljoonaa euroa
  • EBITDA: 14,9 % liikevaihdosta
  • Henkilöstö: 700

Azetsin Suomen liiketoiminnan kasvu pohjautuu korkeaan asiakastyytyväisyyteen, onnistuneeseen uusasiakashankintaan, jatkuvaan toiminnan kehittämiseen sekä markkinoiden edistyneimpien teknologiaratkaisujen hyödyntämiseen.

Näkymät toimialalla pysyvät positiivisina niille toimijoille, jotka pystyvät tarjoamaan entistä monipuolisempia asiantuntijapalveluita. Azetsin vahvuuksia ovat vahvan asiantuntijuuden ja asiakkaiden liiketoiminnan ymmärtämisen lisäksi ohjelmistorobotiikan ja tekoälyn hyödyntäminen prosessien automatisoinnissa. Kuukausittaisten tyytyväisyystutkimusten mukaan Azetsin asiakkaat erityisesti arvostavat toimivia kokonaisratkaisuja, asiakaslähtöistä ja laadukasta palvelua sekä asiantuntijoiden ammattitaitoa.

Azets Insight Oy aloitti heinäkuussa 2019 alkaneen tilikauden uudella toimitusjohtajalla ja johtoryhmällä. Lue lisää toimitusjohtajan nimitysuutisesta ja tutustu johtoryhmään.

Lisätietoja antaa:

Ulla Nikkanen, toimitusjohtaja, Azets Insight Oy, ulla.nikkanen@azets.com, +358 40 522 9091

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.