Yli 8200 henkilöä on kutsuttu mukaan Azets4Kidsin järjestämään tapahtumaan, joka järjestetään Maailman merien päivänä 7.6.2024.

Azets 4 Kidsin kansainvälinen muovinpoimintapäivä järjestetään jälleen

Azetsin hyväntekeväisyyssäätiö Azets 4 Kids järjestää vuosittaisen tapahtuman muovijätteen vähentämiseksi ja välttämiseksi. Azets 4 Kids -säätiö on perustettu vuonna 2019. Se tukee lapsia työkaluilla ja resursseilla, joita he tarvitsevat valoisamman tulevaisuuden luomiseksi planeetallemme.

Tämän vuoden kansainvälinen muovinpoimintapäivä on jo kolmas laatuaan, ja se kannustaa kaikkia mukaan siivoamaan omaa paikallista ympäristöään muovijätteestä.

Azetsin työtekijät, asiakkaat ja yhteistyökumppanit Tanskassa, Virossa, Suomessa, Irlannissa, Norjassa, Romaniassa, Ruotsissa ja Isossa-Britanniassa on kutsuttu osallistumaan muovinpoimintapäivään.

 Azets 4 Kids tekee päivään liittyen yhteistyötä kansainvälisen voittoa tavoittelemattoman Plastic Oceans Europen (POE) kanssa. POE on sitoutunut vähentämään muovijätteiden määrää ja edistämään kestävää kehitystä maailmanlaajuisesti.

POE tarjoaa Azets 4 Kidsille vinkkejä muovinpoimintapäivän järjestämisessä ja arvokasta tietoa muovijätteestä ja siitä, miten Azets voi toimia kestävämmällä tavalla liiketoiminnassaan. Maailmanlaajuisesti tuotetusta 380 miljoonasta tonnista muovia jopa 50 % on kertakäyttöistä. Arvioidaan, että yli 10 miljoonaa tonnia muovia päätyy vuosittain valtameriimme, mikä aiheuttaa vakavia pitkäaikaisia vaikutuksia merieläimille ja ympäristölle.

Chris Horne, Azetsin CEO, sanoo: "Muovipoimintapäivä on yksi monista tavoista parantaa kollegoidemme, asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme elämää kestävällä tavalla. Olen ylpeä, että saan lanseerata kolmannen vuosittaisen muovinpoimintapäivän, joka tarjoaa azetlaisille ympäri Eurooppaa mahdollisuuden auttaa muovijätteen vähentämisessä ja välttämisessä. Kannustan kaikkia työntekijöitämme samoin kuin yhteistyökumppaneitamme osallistumaan vuoden 2024 muovinpoimintapäivään, jotta varmistamme tämän tärkeän kestävän kehityksen aloitteen positiivisen pitkäaikaisvaikutuksen."

Vaikka YK:n virallinen Maailman merien päivä on edelleen 8.6., vuoden 2024 tapahtumaa vietetään jo perjantaina 7.6.

Kategoriat

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 7 000 työntekijää sekä yli 600 kumppania. Palvelemme 120 000 asiakasta Isossa-Britanniassa, Tanskassa, Virossa, Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Romaniassa. Autamme asiakkaitamme keskittymään

azets.fi