Azets ostaa Norianin palkkapalveluliiketoiminnan Suomessa

Azets ostaa Norianin palkkapalveluliiketoiminnan Suomessa

Pohjoismaiden suurin henkilöstö-, palkka- ja taloushallinnon palveluiden sekä teknologiaratkaisuiden tarjoaja Azets vahvistaa asemaansa johtavana palkanlaskentapalveluiden tarjoajana ostamalla Norianin palkkapalvelu- ja matkalaskuliiketoiminnan Suomessa.

Palkka- ja HR-palveluiden ulkoistaminen kasvaa jatkuvasti Suomessa sekä yksityisellä että julkisella sektorilla yritysten ja organisaatioiden kokoluokasta riippumatta.

”Norianilta ostettu liiketoiminta täydentää Azetsin jo ennestään merkittävää palveluliiketoimintaa ja sen kasvua Suomessa. Sekä Azets että Norian ovat keskittyneet laadukkaiden ja automatisoitujen palveluiden tuottamiseen hyödyntäen viimeisintä teknologia, pilviratkaisuja ja ohjelmistorobotiikkaa. Kaupan myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme myös entistä laajempia nearshoring-ratkaisuja”, kertoo Azetsin palkanlaskenta- ja HR-liiketoiminnasta vastaava johtaja Ulla Nikkanen.

"Norian keskittyy jatkossa taloushallinnon ja kirjanpidon palveluihin Suomessa hyödyntämällä nearshoring-mallia, paikallista osaamista ja markkinoiden parhaita RPA-ratkaisuja. Näihin periaatteisiin perustuu myös Norianin toimintamalli muissa Pohjoismaissa ja Saksassa”, toteaa Norianin toimitusjohtaja Knut Anders Opstad.

Kaupan myötä asiakassopimukset ja Norianin palkkapalveluliiketoiminnassa työskentelevä henkilöstö Jyväskylässä ja Tallinnassa siirtyvät Azetsille. Kaupan jälkeen Azets työllistää Suomessa ja Virossa liki 700 asiantuntijaa ja Azetsin Suomen yhtiöiden liikevaihto nousee noin 62 miljoonaan euroon.

Lisätietoja antavat:

Ulla Nikkanen, Liiketoimintajohtaja, Azets, ulla.nikkanen@azets.com, +358 40 522 9091, www.azets.fi

Knut Anders Opstad, CEO, Norian, kao@norian.no, +47 22 91 13 54, www.norian.eu

Azets

Azets on Pohjoismaiden suurin henkilöstö-, palkka- ja taloushallinnon palveluiden sekä teknologiaratkaisuiden tarjoaja. Noin 3 000 asiantuntijaamme palvelevat yli 20 000 yritysasiakasta eri toimialoilta. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Azets on osa CogitalGroupia, joka on kansainvälinen yrityspalveluihin erikoistunut konserni.www.azets.fi

Norian

NORIAN mahdollistaa taloushallinnon eri osa-alueiden yksinkertaistamisen yli 2 000:lle yritykselle Pohjois-Euroopassa ja Saksassa. Kokeneet taloushallinnon ja tietotekniikka-alan asiantuntijamme ovat henkilökohtaisesti tavoitettavissa ja tukevat asiakkaitamme menestymään. NORIAN on palvellut liikeyrityksiä kahdenkymmenen vuoden ajan, investoiden palvelujen parantamiseen, palkaten alan huippuammattilaisia ja hyödyntäen uusinta teknologiaa. Yhtiömme laajaan osaamisalueeseen kuuluu myös Intelligent Automation by NORIAN, joka on yksi johtavista pohjoismaisista robottiprosessiautomaatiotoimittajista. NORIAN työllistää 800 ammattilaista seitsemässä eri maassa. Pääkonttorimme on Oslossa ja meillä on useita maatoimistoja Pohjois-Euroopan, Puolan ja Saksan kaupungeissa.www.norian.eu

Kategoriat

Azets on Pohjoismaiden johtava taloushallinto-, palkanlaskenta- ja HR-palvelujen sekä ohjelmistojen tarjoaja. Noin 3 000 asiantuntijaamme palvelee yli 20 000 yritysasiakasta 83 toimipisteestämme. Kehitämme ratkaisuja ja tarjoamme neuvontaa liiketoimintakriittisiin tehtäviin, jotta asiakkaamme voivat toimia nopeammin ja joustavammin sekä keskittyä ydinosaamiseensa. Azets tukee ja helpottaa yritysten kasvua. www.azets.fi