Azets-talo sijaitsee Helsingissä Elielinaukiolla

Azets Suomen liikevaihto ylitti 70 miljoonaa

Maailmanlaajuisesta koronapandemiasta huolimatta Azets kasvatti liikevaihtoaan ja paransi kannattavuuttaan.

Talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoavan Azets Suomen liiketoiminta kasvoi 30.6.2020 päättyneellä tilikaudella. Azets Suomen kokonaisliikevaihto mukaan lukien AST Accounting Services Tilimatic Oy ja Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy ylitti 70 miljoonaa euroa, ja oli päättyneellä tilikaudella yhteensä 71,7 miljoonaa. Azets Suomen liiketoiminnasta suurimman osan muodostaa ulkoistuspalveluita tarjoava Azets Insight Oy, jonka liikevaihto kasvoi 4,8 prosenttia 65,4 miljoonaan euroon ja EBITDA nousi 10,2 miljoonaan euroon.

Yhteenveto Azets Insight Oy:n tilikaudesta 7/2019-6/2020:

Liikevaihto: 65,4 miljoonaa euroa
EBITDA: 10,2 miljoonaa euroa
EBITDA%: 15,6 %
Henkilöstö: 700

Kuluneen tilikauden aikana Azets on jatkanut panostuksia lisäarvopalveluiden kehittämiseen sekä teknologian hyödyntämiseen ja automaatioon.

”Erityisesti keväällä ja kesällä viestimme proaktiivisesti asiakkaille vaihtoehdoista sopeuttaa, tehostaa tai kehittää liiketoimintaa vastaamaan muuttuneeseen tilanteeseen. Asiakastarpeiden pohjalta syntyi Kasvun vauhdittajat -palvelu, jonka tavoitteena on tarjota asiakkaillemme asiantuntemusta ja tukea yrityksen elinkaaren eri vaiheissa. Ulkoistuspalveluiden kehittämisessä olemme jatkaneet panostuksia digitalisaation tarjoamien mahdollisuuksien hyödyntämiseen. Meidän toimialallamme tekoäly ei ole enää visio, vaan tätä päivää. Automaatio tukee rutiinitehtäviä, ja meidän tehtävämme on olla asiakkaillemme aitoja asiantuntijoita”, toteaa Azets Insight Oy:n toimitusjohtaja Ulla Nikkanen.

Syyskuussa 2020 Azets-brändi laajeni myös Isoon-Britanniaan.

Lisätietoja:

Ulla Nikkanen, toimitusjohtaja, Azets Insight Oy
ulla.nikkanen@azets.com, +358 40 522 9091

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa. www.azets.fi

Yhteyshenkilö/-t

Terho Tirkkonen

Lehdistön yhteyshenkilö Manager, Communications & Marketing +358 10 756 4396

tarjoava Pohjoismaiden johtava toimija, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti
kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään