Starttaavien uusien BNI-ryhmien joukossa on myös verkossa tapaavia BNI Online -ryhmiä

Useita uusia BNI-ryhmiä starttaamassa Suomessa

BNI Suomen kasvuun panostetaan voimakkaasti vuonna 2023 ja kevät onkin hyvää kasvun aikaa, sillä rakenteilla on parhaillaan useita uusia ryhmiä. Osa näistä tulossa olevista rymistä kokoustaa perinteisellä mallilla tavaten joka viikko kavokkain ja osa on verkossa tapaavia BNI Online-ryhmiä. Mukana on myös skandinavian ensimmäinen koko maan laajuinen BNI Online ryhmä. Tästä artikkelista löydät lyhyet kuvaukset tulossa olevista uusista ryhmistä ja mikäli jokin ryhmä vaikuttaa mielenkiintoiselta, ole yhteydessä, niin saat lisätietoja ja voit ilmoittautua mukaan tutustumisvierailulle!

BNI Online Suomi

BNI Online Suomi on koko Suomen kattava online-ryhmä. Ryhmän liikekumppanien palvelualueen tulee kattaa koko Suomi. Ryhmään etsitään erityisesti autokauppaa, lakitoimistoa, siivousyritystä ja CRM-ohjelmistojen tarjoajaa. Ryhmän infokokoukset pidetään Zoomissa torstaisin klo 14-15. Lisätietoja saa Annika Rautiaiselta, annika.rautiainen(at)bni.fi.

BNI Online BusinessLink

BNI Online BusinessLink on Helsinki + 100 km -säteellä toimivat online-ryhmä, jonka liikekumppanit ovat B2B-asiakasmarkkinassa toimivia, vientiin tähtääviä yrityksiä. Mukaan etsitään erityisesti taloushallinto-, ICT-, henkilöstö-, rahoitus- ja autoilualojen yrityksiä. Ryhmän infokokoukset pidetään Zoomissa maanantaisin klo 15-16:30. Lisätietoja saa Jussi Alamäeltä, jussi.alamaki(at)bni.fi.

BNI Helsinki Kulttuuri

BNI Helsinki Kulttuuri on Helsingin keskustan alueelta B2B- ja B2C- asiakkaita etsivien yritysten ryhmä. Ryhmä kokoontuu Kulttuuri-talolla noin kahden viikon välein. Ryhmässä on hyvin edustettuna rakennusala, joten ryhmään etsitään yritys-, autoilu-, tapahtuma- ja hyvinvointipalveluiden tarjoajia. Lisätietoja saa Pasi Pasaselta, pasi.pasanen(at)bni.fi.

BNI Helsinki Kippari

BNI Helsinki Kippari on itäisen Helsingin alueella toimivien tai sieltä asiakkaita etsivien yritysten ryhmä. Lisätietoja ryhmästä saa osallistumalla Villa Wuorion tiloissa pidettäviin infoihin. Ryhmä on juuri starttaamassa, joten eri toimialojen paikkoja on runsaasti vapaana. Lisätietoja ryhmästä saa Samuel Pasaselta, samuel.pasanen(at)bni.fi.

BNI Hollolan Hurmos

BNI Hollolan Hurmos on juuri aloitettu Hollolan, Lahden, ja Kärkölän alueella toimivien yritysten ryhmä. Ryhmä pitää aamukahvi-infotilaisuuksia Hollolan PadelMarinalla kahden viikon välein klo 8-9. Muista BNI-ryhmistäkin toivotaan vierailijoita Hollolaan, potentiaalin vieraan kanssa tottakai. Lisätietoja saa Tiina Murrolta, tiina.murro(at)bni.fi.

Listan kaikista tulossa olevista Suomen BNI-ryhmistä löydät täältä: https://bni.fi/fi/tulossaoleva...

Mikäli haluat tulla vierailulle johonkin BNI-ryhmään, mutta et vielä tiedä mikä ryhmä voisi olla sinulle sopiva, voit myös täyttää vierailukutsupyynnön sivuillamme: https://bni.fi/fi/haluanvierai...