​Bosch-hiustenhoito-opas: Bosch-kihartimet ja muotoiluraudat saavat hiuksesi loistamaan

Aikaisemmin muotoiluraudan kuumenemista sai odottaa ikuisuuden, ja täydellisten kiharoiden hinta oli vaurioituneet hiukset. Bosch ProSalon -hiustenmuotoilutuotteilla saat aikaan kauneimmat kampaukset ja trendikkäimmät hiustyylit tinkimättä hiustesi kiillosta ja terveydestä.

Kaikkia meitä ei ole siunattu täydellisillä luonnonkiharoilla tai paksuilla hiuksilla. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö ohuisiinkin hiuksiin olisi mahdollista saada herkullista tuuheutta tai kauniita kiharoita. Kun käytössäsi on oikeanlaiset välineet, voit tehdä hiuksistasi juuri sellaiset kuin haluat. Tavoittelit sitten kiharoita, suoria tai laineikkaita hiuksia, löydät ProSalon -tuotteiden joukosta oikeanlaisen muotoiluraudan tai kihartimen.

Unelmiesi kiharat

Active Curl Creator –harjakihartimella saat hiuksiisi upeat kiharat ja kadehdittavaa volyymia. Yli 56 % naisista on kertonut toivovansa pystyä tekemään latteista, suorista hiuksistaan eloisamman ja kiiltävämmän näköiset. Bosch ProSalon Active Curl Creator -harjakihartimessa (PHA7371) on pyörivä harjaosa, joka sekä kuivaa että kihartaa hiuksia samanaikaisesti. Harjaosa on irrotettava, eikä hiuksillasi ole vaaraa jäädä kiinni kihartimeen. Kylmäpuhallustoiminnon avulla kampauksen saa kiinnitettyä helposti. Kahdella erikokoisella harjaosalla saat aikaan kahden kokoisia kiharoita: 22 millimetrisellä harjalla syntyvät klassiset, huolitellut kiharat kun taas 38 millimetrisellä harjalla upeat surffilaineet.

Hinta: 69 EUR

Anna hiuksillesi nostetta

Kaipaavatko hiuksesi volyymia? Hiustenkuivaaja on tärkeimpiä välineitä hiustenmuotoilussa, sillä luot sen avulla pohjan kampauksellesi. Suurikokoisella, painavalla hiustenkuivaajalla föönaaminen saattaa kuitenkin turhauttaa. Bosch ProSalon -hiustenkuivaimessa (PHD9940) on hiljainen ja kevyt AC-moottori. Kuivaajan antistaattisen ionisoinnin avulla hiuksista tulee helposti kammattavat ja kiiltävän näköiset.

Hinta: 80 EUR

Parasta suoristustehoa

Bosch ProSalon SensorProtection -hiustensuoristin (PHS8667) eroaa toiminnoillaan muista markkinoiden suoristusraudoista. ProSalon SensorProtection esimerkiksi tunnistaa, kun rautaa painetaan liian kovaa hiusta vasten ja varoittaa siitä värinällä. Näin rauta suojaa hiuksia vahingoittumiselta. Raudan ionisaation ansiosta hiuksista tulee helposti kammattavat ja ne näyttävät suoremmilta ja kiiltävimmiltä. Suoristusrauta kuumenee vain 25 sekunnissa.

Hinta: 80 EUR

2 in 1 – Suorista ja kiharra

The Bosch Prosalon Curler- muotoiluraudan (PHC9790) lämpöelementti on halkaisijaltaan suuri, peräti 45 millimetriä. Sen ansiosta saat aikaan niin lumoavat kiharat kuin kiiltävät ja suorat hiukset. Keraamisen lämpöelementin pinta on hellävarainen hiuksille, sillä lämpö jakaantuu tasaisesti. Muotoiluraudassa on yhdeksän erilaista lämpöasetusta, joiden joukosta löydät parhaan säädön omalle hiustyypillesi. Lämpötilan näkee LCD-näytöstä. Rauta kuumenee minuutissa.

Hinta: 67 EUR

Hiustenmuotoilun kuumia tuulia

Halusit hiuksiisi sitten kiharoita, upeaa volyymia tai laineita, tämä harjakiharrin on vastaus toiveisiisi. Monikäyttöisellä Bosch ProSalon PowerStyler 1200 - harjakihartimella (PHA9760) sinulla on mahdollisuus muuttaa hiustyyliäsi vaikka päivittäin. Kihartimessa on kolme erilaista päätä, joita voi käyttää niin kosteisiin kuin kuiviin hiuksiin. Erilaisilla päillä saat aikaan volyymia tai kauniita, luonnollisia kiharoita. Pyöröharjan sisäänvedettävät harjakset vapauttavat kiharat automaattisesti, jolloin hiuksesi eivät jää kiinni harjaan kihartaessa. Kihartimen kolmemetrisen johdon ansiosta pystyt liikkumaan hiuksia muotoillessasi vapaasti.

Hinta: 52 EUR

Tuotekuvat
Painokelpoisten kuvien latauslinkki
Lisätietoa tuotteista: www.bosch-home.fi