Bosch-kodinkoneiden neljä tuotetta edistävät kodin puhtautta ja ruoan tuoreutta

Bosch esittelee neljä kodinkonetta, jotka pidentävät kotiin tehtyjen ostosten ja hankintojen elämää älykkäästi ja kestävästi sekä auttavat pitämään kodin puhtaan raikkaana. VitaFresh-jääkaappi ja uusi ErgoMixx-sauvasekoitin vakuumisäilytyksellä edistävät ruoan säilyvyyttä. Viime syksynä Bosch toi markkinoille älykkään, automaattisesti vettä ja pesuainetta annostelevan i-DOS 2.0 -pyykinpesukoneen sekä PerfectDry-asianpesukoneen energiaa säästävällä Zeolith®-kuivauksella.

Kestävä kehitys on keskeisessä osassa Bosch-kodinkoneiden tuotekehitystä. Kuluttajalle on tarjolla ratkaisuja, joiden avulla kodin hankinnat saadaan hyötykäyttöön älykkäämmin ja tehokkaammin. Bosch esittelee neljän eri tuotteen kestävyyttä edistäviä toimintoja, jotka vähentävät sekä energiankulutusta että ruokahävikkiä, toiminnallisuudesta ja laadusta tinkimättä.

Uutuus: ErgoMixx-sauvasekoitin vakuumisäilytyksellä

ErgoMixx-tuoteuutuus on poikkeuksellisen tehokas sauvasekoitin, joka pystyy käsittelemään entistä kovarakenteisempia raaka-aineita. Sauvasekoittimessa on tehokas 1000W moottori 12 eri nopeudella. Kokonaisuuteen kuuluvat vakuumipumppu, ruokarasiat sekä uudelleen suljettavat pussit vakuumisäilytystä varten. Vakuumipumppu on helppo kytkeä ruoansäilytysastiaan. Ruoan säilyttäminen vakuumissa hidastaa raaka-aineiden hajoamisprosesseja, mikä pidentää säilyvyyttä jopa kaksinkertaisesti.

Vakuumitekniikka on helppo tapa vähentää ruokahävikkiä, koska ruoka säilyy pidemmän aikaa laadukkaana jääkaapissa. ErgoMixx on kevyt, ja sen täristämätön moottori sekä ergonominen kädensija lisäävät käyttömukavuutta.

ErgoMixx MS6CB61V1 on saatavana useissa kodin elektroniikan myymälöissä. Suositushinta: 69-95 €.

VitaFresh-jääkaappi säilyttää ruoan tuoreena pidempään

Bosch VitaFresh-tuoresäilytysjärjestelmä varmistaa tuoretuotteiden säilyvyyden optimaalisessa kosteudessa ja lämpötilassa. Ruoka pysyy tuoreena pidempään ja rakenteensa säilyttäen.

VitaFresh Pro –toiminnon 0°C-säilytys ja kosteudensäätely pidentävät hedelmien ja vihannesten säilyvyyden jopa kolminkertaiseksi. Esimerkiksi lohifilee säilyy tuoreena jopa 7 päivää ja mansikat 14 päivää. Jääkaappipakastimia, joiden jääkaappiosassa on VitaFresh-toiminto, on saatavina eri malleissa ja kokoluokissa.

VitaFresh-jääkaappipakastimia on saatavana useimmissa kodin elektroniikan myymälöissä. Suositushinta: 799-999 €.

i-DOS-pyykinpesukone ympäristöä säästävällä automaattisella annostelujärjestelmällä

i-DOS-annostelujärjestelmä annostelee automaattisesti nestemäisen pesuaineen pesuohjelman ja pyykin painon mukaan. Sopiva annostelu käsin on hankalaa, sillä huomioon on otettava pyykin määrä, laji, likaisuus ja veden kovuus. Automaattinen annostelu mahdollistaa sekä pesuaineen että veden ympäristöystävällisen käytön samalla, kun pesutulos on hohtava.

i-DOS-pesukoneita on saatavilla useimmissa kodin elektroniikan myymälöissä. Suositushintaesimerkki WAXH2KL0SN-mallille: 1495 €.

Energiatehokas astianpesukone Zeolith®-kuivauksella

Serie8-sarjan PerfectDry Zeolith® -astianpesukoneen energiankulutus on jopa 30 % alhaisempi kuin Serie2-sarjan astianpesukoneissa, joissa ei ole Zeolith®-toimintoa*. Kuivauksessa käytettävä zeoliittimineraali vähentää energiankulutusta varastoimalla lämpöä, joka lämmittää kuivausilmaa automaattisesti vähentäen samalla energiankäyttöä. Astioista tulee täysin puhtaita ja lisäksi myös täysin kuivia.

PerfectDry-astianpesukone Zeolith®-kuivauksella on saatavilla useimmissa kodin elektroniikan myymälöissä. Suositushintaesimerkki SPU66TS01S-mallille: 749 €.

Lisätietoa tuotteista osoitteessa bosch-home.fi/. Tuotekuvat ladattavissa täältä.

*Laskelma perustuu EU:n virallisiin mittausmenetelmiin, 280 astianpesua Eco 50 °C -standardiohjelmalla.

Kolme vinkkiä ruokahävikin vähentämiseksi

1. Ruoka voi olla vielä hyvää vaikka parasta ennen -päiväys olisi mennyt – luota aisteihisi!
  2. Tee hyvää ruokaa tähteistä – tutustu reseptivinkkeihimme täällä.
  3. Järjestä jääkaappi oikein pidentääksesi ruoan säilyvyyttä. Lue lisää oppaastamme

Bosch-kodinkoneet ovat osa BSH Home Appliances Groupia, joka on Euroopan johtava kodinkoneita valmistava yhtiö. BSH:llä on 40 tehdasta 13 eri maassa Euroopassa, Yhdysvalloissa, Latinalaisessa Amerikassa ja Aasiassa. Yhdessä globaalin myyntiverkoston ja asiakaspalvelun kanssa BSH koostuu noin 80 yrityksestä 50 maassa, työllistäen 61 800 henkilöä. Robert Boschin vuonna 1886 perustama yritys on aina keskittynyt korkealaatuisten ratkaisujen kehittämiseen, tavoitteenaan helpompi ja turvallisempi arkeen. Robert Bosch oli sitoutunut sosiaaliseen vastuuseen ja ponnisteli siksi samanaikaisesti niin liiketoiminnallisen kuin yhteiskunnallisenkin kehityksen puolesta. Nämä arvot ovat aina näkyneet Bosch-tuotteiden korkeana suorituskykynä ja laatuna. Lisätietoa osoitteessa https://www.bosch.fi/