Bosch Unlimited 7 -varsi-imurilla puhdasta jälkeä minimaalisella vaivalla

Bosch Unlimited 7 -varsi-imurilla puhdasta jälkeä minimaalisella vaivalla

Boschin innovatiivinen teknologia mahdollistaa vaivattoman siivouksen lopputuloksesta tinkimättä. Unlimited 7 poistaa pölyn ja lian 99,9-prosenttisesti[1] ollen yhtä tehokas kuin johdollinen imuri. Pitkä toiminta-aika ja innovatiiviset toiminnot, kuten 90-asteen kulmaan taittuva varsi, tekevät laitteesta parhaan mahdollisen apurin joka talouteen.

Arkea helpottavia ominaisuuksia

Bosch Unlimited 7 -varsi-imuri on suunniteltu tekemään siivoamisesta mahdollisimman sujuvaa ja vaivatonta. Matalien huonekalujen alta imuroiminen onnistuu seisoen 90-asteen kulmaan taittuvan varren ansiosta, pinnalta toiselle vaihtaminen on vaivatonta ja suuttimen irrottaminen onnistuu helposti ilman käsiä. Perusteellisesta puhtaudesta huolehtivat lattiasuuttimen sisäänrakennetut valot, jotka paljastavat pimeiden nurkkien pölyhiukkaset.

­­– Jokaisessa kodissa on paikkoja, joihin on vaikea päästä käsiksi imurilla. Vetolaatikot, kirjahyllyt ja muut kodin, auton tai veneen pienet tilat ovat kaikki haastavia puhtaana pidettäviä. Imurimme on varusteltu kaikkia arjessa eteen tulevia tilanteita varten. Lisäosat ja suuttimet tekevät laatikonpohjan, patterin taustan tai reissun jälkeisen auton sisustan siivoamisesta nopeaa ja helppoa. Lattiatasolla kyykkiminen ja imurin nostelu ei ole enää tarpeen: jokainen nurkka on käyttäjän ulottuvilla ilman ylimääräistä vaivaa, kertoo yksikönjohtaja Johan Wegelius.

Huipputason suorituskykyä

Luotettava ja pitkäikäinen akku, 66 000 rpm:n moottori ja moottoroitu, itsevalaiseva suutin tekevät Bosch Unlimited 7:stä yhtä tehokkaan kuin johdollinen imuri[2]. Innovatiivinen AllFloor DynamicPower Brush -suutin takaa 99,9-prosenttisen pölynsuodatuksen sopien kaikille lattiapinnoille, kuten parketille, matolle ja laatalle. 20 prosenttia tehokkaampi[3] 3.0 Ah akku kestää yhdellä latauksella jopa 40 minuuttia. Vaihdettavaa Bosch Power For ALL -akkua voidaan käyttää imurin lisäksi kaikissa vihreän malliston Bosch Home & Garden -sähkötyökaluissa.

Eri toimintatilat takaavat aina parhaan mahdollisen siivoustuloksen tilanteesta riippumatta. Auto-tila säätää asetukset sopiviksi lattiatyypin mukaan, Eco-tila pidentää imurin käyttöaikaa ja Turbo-tilassa laitteen imutehosta saadaan irti kaikki.

Uusi Unlimited 7 on saatavilla eri versioina hintaan 579–679 euroa.

Tietoja Unlimited 7 -imurista

• Äärimmäistä käyttömukavuutta ja suorituskykyä: yhtä tehokas kuin johdollinen imuri[4] huipputehokkaan akun, TurboSpin-moottorin ja moottoroidun suuttimen ansiosta.
  • Useita eri toimintatiloja: Eco-tila pidentää toiminta-aikaa, Turbo-tila lisää imutehoa mahdollistaen puhtaimman mahdollisen lopputuloksen ja Auto-tila säätää laitteen asetukset automaattisesti imuroitavan pinnan mukaan.
  • Helppo ohjailtavuus ja liikuteltavuus sekä vaivaton käyttö useiden kekseliäiden ominaisuuksien ansiosta.
  • Yhdellä latauksella jopa 40 minuuttia käyttöaikaa.
  • Ergonomisesti muotoiltu ja kevyt (runko-osa painaa vain 1,4 kg).

Lisätiedot:
Maja Nilsson, +46 (0)70 812 42 57

maja.nilsson@gknordic.com

Nimi Bosch yhdistetään ympäri maailman laatuun ja luotettavuuteen. Yli 85-vuoden ajan Bosch on oikeuttanut asemansa Euroopan johtavana kodinkoneiden valmistajana, jonka tuotteet täyttävät modernien kotitalouksien aitoja tarpeita. Huipputeknologian ja arkea helpottavien toimintojen ansiosta täydellinen lopputulos saavutetaan vaivatta. Parhaat materiaalit ja loppuun asti hiotut, ajattomat muotoilut takaavat korkean laadun ja pitkän käyttöiän. Laadukkaana tunnettu palvelu vahvistaa kuluttajien luottamusta brändiin tukien samalla Boschin ydinviestiä ”invented for life”. Lue lisää osoitteessa www.bosch-home.fi.

[1] Mitattu imuroitaessa Turbo-tilassa kovia lattioita, joissa halkeamia Turbo-tilassa asetuksen EN 60312-1:2017 mukaisesti.

[2] Laite ylsi Turbo-tilassa johdollisilta pölynimureilta Komission asetuksessa (EU) No 666/2013 vaadittuun imutehoon (mitattu EN 60312-1:2017 mukaisesti).

[3] Verrattuna Unlimited 6 -sarjan 2.5Ah 18V Power For ALL -akkuun.

[4] Laite ylsi Turbo-tilassa johdollisilta pölynimureilta asetuksessa (EU) No 666/2013 vaadittuun imutehoon (mitattu EN 60312-1:2017 mukaisesti).

Bosch tunnetaan korkeasta laadusta ja luotettavuudesta kaikkialla maailmassa - myös kodinkoneiden osalta. Yli 85 vuoden ajan Bosch onkin ollut Euroopan johtava kodinkonevalmistaja. Kaikki kodinkoneemme on suunniteltu tyydyttämään oikeita arjen tarpeita. Uraa uurtavan insinööritaidon ja usein hämmästyttävän yksinkertaistenkin ratkaisujen avulla tuotteemme tuovat helpotusta arkeesi. Korkean laadun ja ajattoman muotoilunsa ansiosta tuotteemme myös kestävät aikaa. Tuotteittemme korkeaa laatua, luotettavuutta ja käyttövarmuutta kuvaa osuvasti mottomme Invented for life.

BSH Hausgeräte GmbH on maailman johtavia kodinkonevalmistajia. Vuonna 2019 sen myyntituotto oli noin 13,2 miljardia euroa, ja sillä oli yli 58 000 työntekijää. Yhtiöllä on 13 tunnettua tavaramerkkiä kuten Bosch, Siemens ja Home Connect sekä palveluita kuten Kitchen Stories. BSH:lla on 40 tehdasta, ja sitä edustaa noin 80 yritystä 50 maassa. BSH kuuluu Bosch Group -konserniin.

Katso täydelliset tuotetiedot osoitteesta: http://www.bosch-home.fi