Premiumluokan pesu ja kuivaus pienellä energiankulutuksella

Premiumluokan pesu ja kuivaus pienellä energiankulutuksella

Tehokas pesu ja kuivaus joka vie vähemmän energiaa? Boschin uudessa premiumtason Serie 8 -sarjan kuivaavassa pyykinpesukoneessa on useita älykkäitä toimintoja, joiden ansiosta tämä on mahdollista. Lue lisää kuivaavista pyykinpesukoneistamme, joista löytyy i-DOS, Home Connect, Mini Load, Iron Assist ja useita muita älykkäitä toimintoja.

Lue lisää pdf-tiedostosta.

BSH Hausgeräte GmbH on maailman johtavia kodinkonevalmistajia. Yhtiöllä on 13 tunnettua tavaramerkkiä kuten Bosch, Siemens ja Home Connect sekä palveluita kuten Kitchen Stories. BSH kuuluu Bosch Group -konserniin.