Blogikirjoitus -

Blogikirjoitus Brotherilta: Kannettavia ja pöytämallisia tulostimia liikkuvan työn tueksi

Älylaitteet ovat arkipäivää, ja liikkuvassa työssä eteen voi tulla monenlaisia tulostustarpeita. Teknologian kehityksen myötä tulostamisesta on tullut tehokkaampaa ja helpompaa myös etätyötä ja liikkuvaa työtä tekeville työntekijöille.

Brother on viime vuosina laajentanut kannettavien ja pöytämallisten tulostimien valikoimaansa merkittävästi. Brotherilla on yli sadan vuoden kokemus innovaatioista, joten se pystyy tarjoamaan ratkaisuja eri asiakkaiden ja alojen tarpeisiin erilaisilla laitteilla, joilla on yksi yhteinen nimittäjä: ne ovat aina yrityksen moton mukaisesti At your side.

Tulostus kiinteässä työpisteessä

Brotherin TD-tarratulostinmallisto on monipuolinen, joten siitä löytyy taatusti sopiva ratkaisu jokaisen tarpeisiin.

Terveydenhuollossa ja elintarvikealalla oikeiden tietojen tulostaminen tarroihin on kriittistä ja voi jopa pelastaa henkiä. Varastoissa ja vähittäiskaupassa tehokas tarratulostus on välttämätöntä tuottavuuden säilyttämiseksi, tuoton maksimoimiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi.

TD-tulostimet ovat räätälöitäviä, ammattikäyttöön tarkoitettuja, luotettavia ja suorituskykyisiä tulostimia.

Luotettavia työjuhtia

Brotherin RJ-tulostinmallistoon kuuluu pienikokoisia mutta tehokkaita laitteita. Ne on tehty kestäviksi, nopeiksi ja ketteriksi. Ne ovat pienikokoisia, kannettavia ja niissä on hyvät liitäntäyhteydet.

Nopeatahtisissa vähittäiskaupan tehtävissä tehokkuus ratkaisee. Siksi kannettava tulostin on pelastus niin kassakuittien, noutotilausten kuin hyllytarrojenkin tulostuksessa. Samoin esimerkiksi pysäköinti- ja ylinopeussakkojen tulostaminen kannettavalla tulostimella tehostaa työtä ja parantaa tuottavuutta.

Kannettava tulostin kulkee mukana taskussa

Brotherin kannettavilla PJ-tulostimilla voi tulostaa A4-kokoisia asiakirjoja ilman väriainetta. Pienikokoiset ja kevyet tulostimet sopivatkin liikkuville työntekijöille mukaan otettaviksi. Tulostin kulkee näppärästi mukana takintaskussa tai salkussa. Se luo ammattimaisen vaikutelman sekä tehostaa ja virtaviivaistaa työskentelyä.

PJ-tulostinmallit on suunniteltu joustaviksi, ja niiden lisävarusteet palvelevat monenlaisia tarpeita. Niillä on helppo tulostaa A4-kokoisia asiakirjoja, sairauskertomuksia, palvelusopimuksia tai vaikkapa tatuointimalleja. Valikoimasta löytyy laite jokaisen tarpeisiin.

Tutustu tarkemmin Brotherin kannettavien tulostimien valikoimaan videolta:

• Innovaatiot, keksinnöt

Heidi Rankala

Lehdistön yhteyshenkilö Digital Marketing Manager PR +358400780257

Sami Kivelä

Lehdistön yhteyshenkilö Key Account Manager +358 500 429 094

Päivi Tatterback

Lehdistön yhteyshenkilö Myynti- ja markkinointikoordinaattori PR +358 50 467 8741