Hyvinvointi ja työhyvinvointi ovat nousseet arvoon arvaamattomaan.

Blogikirjoitus -

Blogikirjoitus Brotherilta: Terveyshyödyt - miksi tulevaisuuden työpaikoilla tulee keskittyä hyvinvointiin

Kuvittele tulevaisuus, jossa työntekijät lähtevät töistä yhtä energisinä kuin sinne saapuessaan.

Kuulostaa ehkä vielä tieteistarinalta, mutta ennen pitkää teknologiset ja tieteelliset innovaatiot voivat tehdä siitä totta. Seuraavassa avaamme osan 8 trendistä, jotka valottavat työmme hyvinvointitulevaisuutta.

1) Puettava teknologia

Matala teknologia tarjoaa mahdollisuuksia optimoida työntekijöiden suorituskykyä, ja ennen pitkää sitä käyttävät korkeateknologiset puettavaan teknologiaan liittyvät verkostot.

Nämä laitteet seuraavat esimerkiksi työntekijöiden sydämensykettä, verenpainetta, verensokeria, nesteytystä, hapetusta, ravitsemusta ja jopa stressitasoa ja auttavat heitä ylläpitämään parasta suorituskykyään. Arkeemme kuuluvat laitteiden antamat muistutukset juomisesta ja liikkumisesta.

Lisäksi puettavat laitteet viestivät koko työpaikkaa valvovien anturien kanssa. Näin pystytään säätelemään esimerkiksi työpaikan lämpötilaa, ilmanlaatua ja valaistusta ja luomaan ympäristö, jossa kukin työntekijä pystyy jatkuvasti parhaaseen suoritukseensa ja jossa voidaan torjua jopa iltapäivän väsymystä.

Silmäile loput seitsemästä trendistä blogiartikkelistamme.

P.S. Voit myös ladata Workplace of the Future -raporttiimme täältä

Brother lyhyesti

Brother Finland toimii Brother Nordicin Suomen maakonttorina ja tuo Brother-tuotteita Suomen sekä Baltian markkinoille. Brother Finland vastaa myynnistä, markkinoinnista sekä teknisestä tuesta Suomessa.

Vastuullisuus ympäristöasioissa on olennainen osa liiketoimintaamme sekä yhteiskunnallista vuorovaikutusta. Yrityksellemme myönnetty ISO 14001 -ympäristösertifiointi sekä laaja joutsenmerkitty tuotevalikoimamme ovat konkreettinen osoitus siitä, että kannamme vastuumme myös ympäristöasioissa.

Lisätietoa osoitteessa www.brother.fi

Yhteyshenkilö/-t