Tiedote -

Brother tuo markkinoille uudet kestävät ja helposti integroitavat teollisuuskäyttöön tarkoitetut tarratulostimet

Brother tuo markkinoille uudet kestävät ja helposti integroitavat teollisuuden tarratulostimet, jotka käyttävät lämpösiirtotekniikkaa ja suoraa lämpötulostusta

Brotherin uusien teollisuuden tarratulostimien ansiosta tarratulostaminen on nyt entistäkin tehokkaampaa, integroidumpaa ja yhteensopivampaa. Tarratulostimet lanseerataan kaikkialla Euroopassa.

Teollisuuden TJ-tarratulostimet on suunniteltu suurivolyymiseen, yli 1000 tarran päivittäiseen tulostamiseen. Mallistoon kuuluu kahdeksan laitetta, jotka sopivat käytettäväksi tuotannossa, kuljetus- ja logistiikka-alalla, vähittäiskaupassa ja terveydenhuollossa.

Sarja on suunniteltu minimoimaan hukka-ajat ja maksimoimaan tuottavuus. Sen tulostusnopeus on jopa 14 tuumaa sekunnissa (ips), nauhakapasiteetti suuri ja kestävyys sisäänrakennettu.

Brother on kehittänyt tarra- ja etikettitulostimia vuodesta 1989 lähtien ja hyödyntänyt alan johtavaa japanilaista tutkimus- ja kehitysosaamista korkean suorituskyvyn tuottamiseen vaativissa tuotantoympäristöissä.

Mikko Pulkkinen, Nordic Sales Manager (Corporate Business), Country Sales Manager, Brother Finlandilta, sanoo: “Teollisuuden TJ-tarratulostinten kehitystyössä on hyödynnetty Brotherin laaja-alaista osaamista. Mallisto tarjoaa yrityksille suorituskykyä, johon ne voivat luottaa jokaisessa tarrassa."

Mallistossa on runsaasti etuja, joiden ansiosta merkinnät ovat tehokkaampia, kestävämpiä ja vaatimustenmukaisempia. Yhteensopivuus tavallisten tulostinkielten kanssa tarkoittaa, että asennus on saumatonta. Tämä on välttämätöntä kaikille yrityksille, jotka tulostavat jopa yli 1000 tarraa päivässä ja jotka haluavat sujuvia prosesseja ja kustannussäästöjä.

TJ-mallisto sisältää useita liitäntävaihtoehtoja, kuten Wi-Fi- ja Bluetooth-yhteyden, joten se sopii erinomaisesti erilaisten etikettien, kuten pakkaustarrojen, lähetys- ja vastaanottotarrojen, tuote- ja osatarrojen, lavatarrojen, palautustarrojen ja vaatimustenmukaisuustarrojen tulostamiseen.

Mallisto on osa Brotherin teollisuuden tarratulostinvalikoimaa, joka luo laadukkaita tulosteita jopa 300 dpi tarkkuudella. Tarrat pysyvät selkeinä ja luettavina koko toimitusketjussa, joten ne soveltuvat erinomaisesti kuljetukseen.

Laitteet voidaan integroida nykyisiin prosesseihin helposti, sillä TJ-mallisto on yhteensopiva yleisimpien tulostinkielten kanssa, mukaan lukien ZPL2-emulointi. Suuren värinauhakapasiteetin ansiosta värinauhojen vaihtoväli on pitkä, vaikkakin itse vaihtaminen on tehty helpoksi ja sujuvaksi. Näin nauhavaihdot vähenevät, joten voit työskennellä tehokkaammin ja säästää rahaa pitkällä aikavälillä.

Mallistoon kuuluu kahdeksan laitetta

TJ-4422TN- ja TJ-4522TN-laitteissa on sisäinen kelaaja. Kelaajan ansiosta voit tulostaa käyttövalmiita tarrarullia automaattisesti. Tämä varmistaa, ettei sotkua synny ja että tulostettu tarrarulla on valmis kerättäväksi heti, kun sitä tarvitaan.

Teollisuuden tarratulostimissa on kestävä metallikansi ja runko, jotka pidentävät käyttöikää. Näin ollen tulostaminen on vaivatonta myös haastavimmissakin tuotantoympäristöissä.

LED-, LCD- ja kosketusnäytöt helpottavat navigointia, minkä ansiosta teollisuuden tarratulostimet ovat helppokäyttöisiä.

Teollisuuden TJ-tarratulostimia on saatavilla Brotherin jälleenmyyjiltä kautta maan.

Lisätietoja:

TJ-4020TN:n tulostustarkkuus on 203 dpi ja tulostusnopeus jopa 10 ips (254 mm/s). Verollinen suositushinta on 1496 euroa.

TJ-4021TN:ssä on samat toiminnot kuin TJ-4020TN:ssä, mutta siinä on kosketusnäyttö. Sen verollinen suositushinta on 1693 €.

TJ-4120TN:n tulostustarkkuus on 300 dpi ja tulostusnopeus 7 ips (178 mm/s). Sen verollinen suositushinta on 1928 €.

TJ-4121TN tarjoaa samat toiminnot kuin TJ-4120TN, ja siinä on kosketusnäyttö. Sen verollinen suositushinta on 2127 €.

TJ-4420TN:n tulostustarkkuus on 203 dpi ja tulostusnopeus 14 ips (356 mm/s). Sen verollinen suositushinta on 2147 €.

TJ-4422TN tarjoaa samat toiminnot kuin TJ-4420TN, mutta siinä on lisäksi kosketusnäyttö ja sisäinen kelaaja. Sen verollinen suositushinta on 2502 €.

TJ-4520TN:ssa on 300 dpi resoluutio ja sen tulostusnopeus on 12 ips (305 mm/s). Sen verollinen suositushinta on 2480 €.

TJ-4522TN tarjoaa samat toiminnot kuin TJ-4520TN, mutta siinä on lisäksi kosketusnäyttö ja sisäinen kelaaja. Sen verollinen suositushinta on 2932 €.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• tarratulostimet

Brother lyhyesti

Brother Finland toimii Brother Nordicin Suomen maakonttorina ja tuo Brother-tuotteita Suomen sekä Baltian markkinoille. Brother Finland vastaa myynnistä, markkinoinnista sekä teknisestä tuesta Suomessa.

Vastuullisuus ympäristöasioissa on olennainen osa liiketoimintaamme sekä yhteiskunnallista vuorovaikutusta. Yrityksellemme myönnetty ISO 14001 -ympäristösertifiointi sekä laaja joutsenmerkitty tuotevalikoimamme ovat konkreettinen osoitus siitä, että kannamme vastuumme myös ympäristöasioissa.

Lisätietoa osoitteessa www.brother.fi

Heidi Rankala

Lehdistön yhteyshenkilö Digital Marketing Manager PR +358400780257

Sami Kivelä