Iskulle myönnettiin ISO 14001 -sertifikaatti

Bureau Veritas Certification myönsi Iskun uusitulle ISO 14001 -standardin mukaiselle ympäristöjärjestelmälle sertifikaatin huhtikuussa 2011.

Iskun alkuperäinen ISO 14001 ympäristöjärjestelmä sertifioitiin vuonna 1997. Isku oli tuolloin Pohjoismaiden ensimmäinen huonekalualan yritys, jolla oli sertifioitu ympäristöjärjestelmä.

Isku panostaa ympäristöjärjestelmänsä mukaisesti jatkuvan parantamisen periaatteella toimiin, jotka edistävät ympäristömyötäisyyttä yrityksen toiminnan joka sektorilla. Tuotannossa pyritään vähentämään syntyvän jätteen määrää ja pintakäsittelyn liuottimien käyttöä. Tuotekehityksessä huomioidaan elinkaaren aikaiset ympäristövaikutukset aina raaka-aineesta lähtien tuotteen hävittämiseen.

Tuotteissaan Isku panostaa korkeaan laatuun ja muotoiluun. Iskun ajattomasti muotoillut ja kestävät kalusteet takaavat tuotteille pitkän elinkaaren, jolla säästetään luonnonvarojen käyttöä ja vähennetään syntyvää jätettä. Yrityksen tavoitteena on myös parantaa jatkuvasti tuotteissa käytettävien materiaalien ympäristömyötäisyyttä. Henkilöstön ympäristökoulutus ja aktiivinen ympäristöviestintä kuuluvat vahvasti Iskun arvomaailmaan.

Bureau Veritas Certification onnittelee asiakastaan ISO 14001 –sertifikaatin johdosta!

Tekstilähde: Iskun lehdistötiedote

• Teollisuus, valmistus

• iso 14001
  • standardi
  • sertifiointi

Bureau Veritas
Bureau Veritas -konserni perustettiin vuonna 1828, ja siitä lähtien yritys on määrätietoisesti kehittänyt vahvaa osaamistaan ja auttanut asiakkaitaan noudattamaan laatuun, terveyteen ja turvallisuuteen, ympäristöön ja yhteiskuntavastuuseen liittyviä vaatimuksia ja määräyksiä. Konsernin alueellisten ja paikallisten toimipisteiden verkosto hoitaa asiakasyhteyksiä ja tarjoaa kattavan valikoiman palveluja, joihin kuuluvat tarkastus, testaus,
arviointi, sertifiointi, laivaluokitus sekä tähän liittyvä tekninen tuki, koulutus ja ulkoistamispalvelu.
www.bureauveritas.fi