Canon SELPHY Square QX10

Canon SELPHY Square QX10 -kuvatulostimella värikkäitä ja tarkkoja neliönmuotoisia valokuvia suoraan älypuhelimesta. Nyt saatavilla testiin tai kuvauksiin!

On hauskaa nähdä kuvat laadukkaina ja kestävinä printteinä, joissa on runsaasti värejä ja tarkat yksityiskohdat. Nopea ja kätevä Canon SELPHY Square QX10 -kuvatulostin tulostaa värikkäitä ja tarkkoja neliönmuotoisia valokuvia suoraan älypuhelimesta 68 x 68 mm:n (2.7x2.7 tuuman) korkealaatuiselle paperille. Canonin maksuttoman SELPHY Photo Layout -sovelluksen avulla tulosteisiin voi lisätä tehosteita, kuten leimoja, suotimia, reunuksia, tekstiä ja asetteluja. Tulosteet säilyvät jopa 100 vuoden ajan.

Pienikokoinen ja laadukas Canon SELPHY Square QX10 sopii täydellisesti liikkuvaan elämäntyyliin. Se kulkee mukana ja Wi-Fi-yhteyden ansiosta upeita kuvia tärkeistä hetkistä voi tulostaa milloin tahansa.

Tulostimen suositusvähittäishinta on 170 euroa.

Canon SELPHY Square QX10 -tulostimen ominaisuudet:

• Värisublimaatiotekniikka
  • 100 vuotta kestävät tulosteet
  • USB-lataus
  • Wi-Fi
  • SELPHY Photo Layout -sovellus
  • Neliönmuotoinen XS-20L-valokuvapaperi

Tulostin on nyt saatavilla testiin tai kuvauksiin kevään ihanissa väreissä (minttu tai roosa). Jos laite kiinnostaa, olethan yhteydessä Canonin viestintään, teija.tamminen-saremaa@canon.fi, p. +358 40 7175604.

Tuotekuvia myös Canon Euroopan kuvapankissa, https://www.canon-europe.com/p...