Canon-valokuvausopas on saatavilla sekä App Storesta että Google Playsta

Älylaitteisiin saatavilla oleva Canon-valokuvausopas tarjoaa yksilöllistä sisältöä, haasteita ja inspiraatiota kuvaamiseen

Olisiko aika ottaa järjestelmäkamera käteen ja tutustua siihen paremmin? Älylaitteille saatavilla oleva suomenkielinen Canon-valokuvausopas tarjoaa yksilöllistä sisältöä, haasteita ja inspiraatiota kuvaamiseen sekä aloittelijalle että aktiiviharrastajalle.

Räätälöityjä harjoituksia, oppaita ja vinkkejä

Kameramallin, taitotason ja kiinnostuksen kohteiden perusteella räätälöidyt harjoitukset, oppaat ja vinkit kartuttavat kuvaajan taitoja ja auttavat herättämään kuvien tarinat eloon. Kätevät vinkit, helposti ymmärrettävä sisältö ja videot kulkevat mukana ja auttavat kuvaajaa tarpeen tullen.

Inspiraatiota ideoista ja haasteista

Sovellukseen lisätään säännöllisesti uutta sisältöä, haasteita ja inspiroivia vinkkejä, jotka ruokkivat kuvaamisen luovuutta. Räätälöidyt sisällöt ja videot auttavat tutustumaan omaan kameraan ja hyödyntämään sen tarjoamat mahdollisuudet. Sovelluksessa on lisäksi kätevät osiot myös järjestelmäkameran lisävarusteista ja objektiiveista. Canon-valokuvausopas on täydellinen kumppani jokaiselle kuvaajalle.

Sovellukseen voi myös lisätä oman kameramallin, jolloin kameran pikaopas kulkee taskussa älypuhelimeen ladattuna. Sovelluksen ja kameramallien yhteensopivuudesta löytyy lisätietoa täältä. Vanhemman kameramallin ollessa kyseessä, sovellus yhdistää automaattisesti sopivaan sisältöön.

Canon-valokuvausopas on saatavilla älylaitteisiin sekä App Storesta että Google Playsta

Tutustu suomenkieliseen Facebookin livelähetykseen Canon Suomen sivuilla.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226