Kuvaa ja tulosta! Canon Zoemini -pikakamera kulkee taskussa ja on valmis käyttöön hetkessä. Nyt uutuus tarjolla testiin tai kuvauksiin!

Canonin uudet taskukokoiset pikakamerat, tyyppimerkinnältään Canon Zoemini S ja Zoemini C, sopivat ihanteellisesti tulevaisuuden kuluttajille, nuorille, jotka viettävät aikaa ystävien kanssa ja haluavat samalla ikuistaa ja jakaa elämän hauskat hetket, kommellukset ja tunnelmat.

Ota kaveriselfie ja printtaa hauskat tulosteet kavereille saman tien

Musteettoman tulostuksen, 10 arkin paperikapasiteetin ja pienen kokonsa ansiosta nämä pikakamerat kukevat aina mukana. Canon Zoeminin kätevien yhteyksien ja liitäntöjen ansiosta kuvia voi tulostaa myös älypuhelimesta. Canon Zoemini C- ja Canon Zoemini S -malleissa on oma kamera ja selfie-peili, joten kuvaaminen ja tulostaminen onnistuvat näppärästi yhdellä laitteella. Kuvien personointi hoituu puolestaan Canon Mini Print -sovelluksella*. Kuvaan voi lisätä suotimia, kehyksiä, AR-tehosteita ja tekstiä tai kuvista voi tehdä kollaaseja ja julisteita. Tulostuksessa käytettävä musteeton ZINK-paperi on pinnoitettu mikrokiteillä, jotka reagoivat lämpöön. Tällöin syntyy vedenkestävä tarratuloste, joka ei suttaannu eikä repeydy.

Zoemini S -mallissa on 8 megapikselin kamera, Micro SD -korttipaikka, peili etupaneelissa, rengasvalo ja kaukosäädin, joten selfiet syntyvät hetkessä. Sen värivalikoima on ruusukulta, mattamusta ja helmen valkoinen ja svh. on 179 euroa.

Zoemini C -mallissa on 5 megapikselin kamera, Micro SD -korttipaikka ja selfieiden ottamiseen suunniteltu etupeili. Sen värivalikoima on pinkki, keltainen, mintunvihreä ja petroolinsininen ja svh on. 129 euroa.

Canon ZINK™ 2"x3" Photo Paper, 20 arkkia, svh. 16,90 €

Canon ZINK™ 2"x3" Photo Paper, 50 arkkia, svh. 28,90 €

Nyt uutuudet ovat saatavilla testiin tai kuvauksiin! Jos pikakamera kiinnostaa, olethan yhteydessä Canonin viestintään, teija.tamminen-saremaa@canon.fi, p. +358 40 7175604.

Valmista kuvamateriaalia uutuuksista myös palvelun kuvapankissa, https://www.mynewsdesk.com/fi/canon/latest_media

*Vain Zoemini S, saatavilla App Storesta ja Google Play kaupasta