Tuomaristo arvioimassa kilpailun satoa vuoden 2017 kilpailussa.

Canon hakee maailmanlaajuisesti osallistujia New Cosmos of Photography 2018 -kilpailuun!

Kilpailu on avoinna osallistujille maailmanlaajuisesti ja sen tavoitteena tukea valokuvausta ja innostaa mukaan uusia valokuvaajia. Vuodesta 1991 lähtien kilpailu on rohkaissut osallistujia luovuuteen ja tutkimaan uusia kuvakulmia. Kilpailun odotetaan jatkavan kasvuaan maailmanlaajuisesti ja se on avoinna osallistujille 6. kesäkuuta 2018 asti. Viime vuonna kilpailun suurpalkinnon voittajat tulivat Euroopasta.

Kilpailun tuomaristo kokoontuu heinäkuussa valitsemaan seitsemän Excellence Award -palkinnon voittajaa ja neljätoista Honorable Mention -palkinnon voittajaa. Marraskuussa valitaan suurpalkinnon voittaja seitsemän Excellence -palkitun joukosta. Tämän vuoden kilpailun voittaja saa sekä rahapalkinnon että Canon-tuotteita. Lisäksi suurpalkinnon voittajalla on oikeus järjestää valokuvanäyttely ensi vuoden New Cosmos of Photography -kilpailun yhteydessä.

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvantamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.