Canonin uudet yrityskäyttöön soveltuvat monitoimitulostimet parantavat tehokkuutta ja vähentävät seisonta-aikaa

Canon on esitellyt yrityksille suunnatun WG7500-monitoimilaitesarjansa. Sarjan mallit, WG7550F, WG7550 ja WG7540, sopivat pieniin ja keskisuuriin toimistoympäristöihin ja niissä hyödynnetään Canonin pitkää osaamista toimistojen tulostusratkaisuissa. Uutuusmallit maksimoivat tehokkuuden ja tuottavuuden ja vähentävät samalla tulostuskustannuksia sekä huoltotarvetta.

Etusijalla tuottavuus

Pienikokoisissa laitteissa on nopea A3-tulostus, enimmillään jopa 80 sivua minuutissa, sekä skannaustoiminto. Uudet mallit soveltuvat erityisen hyvin toimistoihin, joiden tulostusmäärä on jopa 5000 arkkia kuukaudessa. Canonin mustesuihkuteknologia ja edistyksellinen tulostuspää takaavat tasaisen laadukkaan tulostusjäljen, jolloin tarve tulostaa dokumentteja uudelleen vähenee. Sarjan laitteet tehostavat suurten asiakirjamäärien käsittelyä ja säästävät aikaa, sillä laitteiden seisonta-aika on lyhyt hyvän suunnittelun ja vaihdettavien osien pienen määrän ansiosta. 5 tuuman värikosketusnäyttö helpottaa laitteen käyttöä sekä tietojen syöttämistä.

Käytännöllinen ratkaisu

Uusi mallisto vähentää kokonaiskustannuksia minimoimalla jatkuvan huollon tarpeen. Sujuva paperin syöttö vähentää paperitukoksia. Ympäristövastuu on huomioitu, sillä uudet monitoimilaitteet ovat helposti myös itse huollettavissa. Niissä on myös automaattiset, globaalien ympäristöstandardien mukaiset lepotila- ja sammutustoiminnot. Monitoimilaitteet on suunniteltu erityisesti pieniin tiloihin sopiviksi: niiden aukeavat osat sijaitsevat laitteen edessä ja oikealla puolella, jolloin ne on helppo asentaa seinän viereen tai nurkkaan eivätkä ne vie paljoa lattiatilaa. Malliston virrankulutus on erittäin alhainen.

Yhdistettävyyttä ja toiminnallisuutta

WG7500-sarjan monitoimilaitteissa on myös automaattinen sivukoon tunnistus, henkilökorttien kopiointi ja USB-tulostus, jonka ansiosta laitteella voidaan tulostaa tai skannata skannata suoraan USB-muistitikkuun ilman tietokonetta. Uutuuslaitteet sopivat hyvin monimutkaisiin työympäristöihin, sillä tulostus- ja skannaustoimintoihin pääsee joustavasti kaikenlaisilta laitteilta. Kaikkia malleja voi käyttää tietokoneilla kiinteän verkon kautta,  WG7550F- ja WG7550-malleja voi lisäksi käyttää langattoman verkon kautta älypuhelimilla, tableteilla ja kannettavilla tietokoneilla sekä Canon PRINT Business -sovelluksen, Canon Print Servicen, Apple AirPrint- ja Mopria-sovellusten avulla. Edistyksellisen mobiilikäytön lisäksi laitteissa on tietoturvaominaisuuksia, joilla yritykset voivat rajoittaa laitteille pääsyä, hallita laitteita tietokoneen kautta ja asettaa rajoituksia tulostamiselle ja skannaukselle. WG7500-sarja tarjoaa myös ratkaisuja luottamuksellisten tietojen käsittelyä varten, kuten TLS-suojatut yhteydet.

Laitteet tukevat monia protokollia, joten käyttäjät voivat lähettää tai tallentaa eri tiedostomuotojen tiedostoja eri kohteisiin. Tähän kuuluu myös pakattujen tai hakukelpoisten PDF-tiedostojen jakaminen sähköpostin, faksin, FTP:n ja SMB:n kautta.

Canon WG7500 -tuoteperheen myynti alkaa Suomessa kesän jälkeen.

• Canon WG7550F -monitoimilaite, svh, 3600
  • Canon WG7550 -monitoimilaite,svh. 3300 €
  • Canon WG7540 -monitoimilaite, svh. 2900 €

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvaamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.