Canon PowerShot SX70 HS

Esittelyssä uusi puolijärjestelmäkamera, Canon PowerShot SX70 HS

Uusi Canon PowerShot SX70 HS on laadukas all-in-one-kamera, jossa on 65x zoom, tuki RAW-kuville, 4K-videolle, Bluetooth®- ja Wi-Fi-yhteydelle sekä etäkuvaus näytöllä -toiminnolle.Kompakti kamerauutuus tarjoaa järjestelmäkameroista tutun tyylin ja kätevän käyttäliittymän. 65x optisen zoomin ansiosta kameralla voi ikuistaa kaukaisetkin näkymät ilman laadun heikkenemistä. Kamerassa on nopea automaattitarkennus, joka toimii luotettavasti myös heikossa valaistuksessa. Kuvat on helppo siirtää kamerasta älypuhelimeen Bluetoothin ja Wifin yli. Lisätiedot englanninkielisestä lehdistötiedotteesta.

Kameran tekniset ominaisuudet:

• 20,3 megapikseliä, DIGIC 8, Raw/compact Raw, 4K-video, 65x optinen zoom,10 kuvaa/s ja 7,5 cm:n kääntyvä nestekidenäyttö

Kameran myynti alkaa marraskuussa 2018 ja sen suositusvähittäishinta on 584 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Olli Turtiainen, olli.turtiainen@canon.fi, p. +358 40 7716226

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvantamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.