Ota selfie, tulosta ja jaa! Canon Zoemini -pikakamerat vapauttavat luovuuden ja ikuistavat tarinat

Canon esittelee taskuun sopivat pikakamerat, tyyppimerkinnältään Canon Zoemini S ja Zoemini C, joilla voi kuvata ja tulostaa kuvat tarraprinteiksi. Canon Zoemini -pikakamerat sopivat ihanteellisesti Z-sukupolvelle, nuorille, jotka matkustavat ja viettävät aikaa ystävien kanssa ja haluavat samalla ikuistaa elämän hauskat hetket, kommellukset ja tunnelmat.

Zoemini S -mallissa on kahdeksan megapikselin kamera, peili etupaneelissa, rengasvalo ja kaukosäädin, joten sitä on helppo käyttää ja selfiet syntyvät hetkessä. Se tulee myyntiin ruusukultaisena, mattamustana sekä helmen valkoisena ja siihen on saatavilla Canon Mini Print -mobiilisovellus, jonka avulla käyttäjät voivat lisätä luovia suotimia ja AR-kehyksiä kuviin sekä tulostaa kuvat suoraan älylaitteesta Bluetooth®-yhteydellä. Canon Mini Print -mobiilisovelluksen kauko-ohjain ja itselaukaisin mahdollistavat, että kaikki pääsevät kuvaan mukaan. Ilmainen Canon Mini Print app* on saatavilla sekä App Storesta että Google Play kaupasta.

Zoemini C -mallissa on viiden megapikselin kamera, selfie-peili ja Micro SD-korttipaikka. Zoemini C on itsenäinen pikakamera, jossa ei ole tukea Canon Mini Print -mobiilisovellukselle. Se tulee myyntiin pinkkinä, keltaisena, mintunvihreänä ja petroolinsinisenä.

Kummallakin pikakameralla kuvat voi tulostaa tarraksi, joka on heti valmis kiinnitettäväksi vaikkapa puhelimeen tai tablettiin. Tarralla voi personoida omia käyttöesineitään kätevästi ja nopeasti. Tarratuloste (5 x 7.6 cm) on vedenkestävä musteeton kuva, joka ei suttaannu eikä repeydy. Kummassakin mallissa on mukana 10 arkkia Zink ™ -tulostuspaperia, lisäpaperit ovat saatavilla sekä 20 että 50 arkin pakkauksessa.

Canon Zoemini -pikakameroiden myynti alkaa huhtikuun lopulla, S-mallin svh. on 179 euroa ja C-mallin svh. on 129 euroa.

*A mobile device must be connected to the Canon Zoemini Photo Printer via Bluetooth® and the Canon Mini Print App, available for free on the App Store and at Google Play. Compatible with mobile devices running iOS 9.0 or later, and Android devices running Android 4.4 or later.

Canon Oy kuuluu maailmanlaajuiseen Canon-ryhmään, joka tarjoaa tulostuksen-, dokumentin- sekä informaationhallinnan ratkaisuja yrityksille sekä kuvaamisen ratkaisuja kuluttajille ja ammattilaisille. Graafiselle teollisuudelle Canon toimittaa digitaalisen painamisen ratkaisuja.