News -

SuperNopean pelaaja pamautti huiman 62 000 euron potin Gonzo’s Quest -pelissä

SuperNopealla kajahtaa taas! Pelaajamme Mari* nappasi huiman noin 62 000 euron potin legendaarisesta Gonzo’s Quest -kolikkopelistä. Voitto irtosi juuri sopivasti viikonlopun kynnyksellä aamutuimaan perjantaina 28.helmikuuta.

SuperNopea-kasinolla on saatu toistuvasti juhlistaa suomalaisten asiakkaiden voittotarinoita. Helmikuu ei ollut tässäkään poikkeus, vaan kuukausi sai loisteliaan lopun Uudeltamaalta tulevan pelaajamme pyöräyteltyä itselleen lukuisia voittosummia, joista yhdessä muodostui huikean kymmenien tuhansien eurojen kotiutuspotti.

Voitosta teki erityisen hienon se, että Mari oli ehtinyt olla SuperNopean asiakas vasta vajaan kuukauden! Hän nimittäin rekisteröityi kasinolle 30.tammikuuta ja pääsi uimaan voittovirrassa heti seuraavassa kuussa. Paras yksittäinen kierros muutti Marin 50 euron panoksen huimaksi 39 235 euroksi, mutta päivään mahtui lukuisia onnea pursuavia kierroksia.

Suomalaisten ikisuosikki Gonzo’s Quest

SuperNopealta löytyy yli 1 000 kolikkopeliä, joista Gonzo’s Quest on yksi suosituimmista.

Gonzo's Quest -pelissä matkataan tarujen kultaiseen kaupunkiin Eldoradoon

NetEnt julkaisi tämän viiden rullan ja kolmen rivin kolikkopelin jo vuonna 2010, ja vuosikymmenessä pelistä on tullut yksi suomalaisten eniten suosimista kasinosloteista. Pelissä matkataan espanjalaisen Gonzon jalanjäljissä etsimään Eldoradon mystistä rikkauksia pursuavaa kaupunkia.

Gonzo’s Questin erikoisuus on vyöryviksi keloiksi kutsuttu toiminto, jossa symbolit putoilevat ruudukkoon. Voittoyhdistelmissä voittavat symbolit katoavat tehden tilaa uusille putoaville symboleille (ja mahdollisille uusille voitoille korkeammilla kertoimilla). Pelistä löytyy myös suosittu ilmaiskierrostoiminto. Kun kolme Free Falls -symbolia tipahtaa ensimmäisille keloille, peli antaa kymmenen ilmaiskierrosta. Kolme lisäsymbolia ilmaiskierrosten aikana aktivoi toiminnon uudelleen ja voitot voi kääräistä silloin jopa 15-kertaisina. Matka Eldoradoon voi siis tuoda tullessaan mehukkaita voittoja.

Gonzo’s Quest -peliä voi pelata SuperNopealla että sen sisarkasinolla Cashmiolla. Peli toimii loistavasti kännykällä, tietokoneella ja tabletissa

*Marin nimi on muutettu

• Games, Lottery