Hotel Muntanya & Spa - Prullans

Gastronomisia hotelleja, taattua viihtyisyyttä, lepoa ja maukasta tarjoilua

(www.catalunya.com/what-to-do/savour/rest-and-fine-dining-at-gastronomic-hotels)

Perheyritystausta sekä henkilökohtainen palvelu ovat kaksi tärkeintä painopistettä, jotka loistavat kirkkaana koko Katalonian alueella, useammassa kuin 48 yrityksessä aina viiden tähden hotelleista majataloihin ja viehättäviin vierasmajoihin keskellä luontoa tai maalaisympäristössä. Näissä yrityksissä on enintään 60 huonetta ja 120 vuodepaikkaa kaikkien vieraiden henkilökohtaisen palvelun takaamiseksi.

Kyse on majoituspaikoista, jotka tukevat aitoa, perinteistä ja samalla luovaa ruokakulttuuria, joka on valmistettu paikallisista tuotteista sisältäen alueen ja sen laadun erityispiirteitä.

Esimerkkinä on L’Algadir del Delta, Delta del Ebro -alueella, ensimmäinen ympäristömerkki sertifikaatin saanut hotelli Kataloniassa ympäristöön sitoutumisensa ansiosta. Sen vieraat tuntevat keittiön sielun, kokki Joan Capillan, intohimosta alueen tuotteisiin ja hänen mestarillisesta keittotaidostaan.

Lepoa ja hyvää ruokaa tarjoaa myös hotelliravintola Hotel Restaurant Diego (www.hotelrestaurantdiego.com/), pieni maalaismajatalo lähellä Parque Natural del Delta del Ebro ja Parque Natural dels Ports, -luonnonpuistoja. Se on Arasa Cid -perheen työn ja kokemuksen tulos ja he huolehtivat sen niin aidon ja yhtä ainutlaatuisen gastronomian ytimen säilyttämisestä, kuin mikä vallitsee tällä Tarragonan eteläisellä alueella.

Katso kaikki päivitetyt tiedot liittyen Kataloniassa matkustamiseen tästä: http://www.catalunya.com/info/covid

Tunnisteet

Yhteyshenkilö/-t

Lehdistön yhteyshenkilö Director Nordic Office

Tervetuloa Catalan Tourist Board Nordic !