Terasseja ja viinitupia joissa voit nauttia Katalonian viineistä

Terasseja ja viinitupia joissa voit nauttia Katalonian viineistä

Kataloniassa olet kotonasi, sillä Kataloniassa kaikki liittyy viiniin, olitpa sitten sisämaassa tai rannikolla, kylissä tai kaupungeissa.

Uusi Wine Bar Abadal (http://abadal.net/tasting-wine-bar/) ihanteellinen tilaisuus nauttia viinilasista tai yhtälailla pieniä suupaloja ulkoilmassa, rentoutuneessa ilmapiirissä ja nauttia ainutlaatuisista näkymistä Denominación de Origen Pla de Bages - viinikellaria ympäröiviin maisemiin. Tämä kaikki noudattaen uusien määräysten mukaisia hygienia- ja turvatoimia vierailijan terveyden turvaamiseksi, ja siksi edeltävä varaus on tarpeen.

Samalla viinialueella, esittelee viinitupaansa viinikellari Oller del Mas (https://ollerdelmas.com/en/restaurant-2/wine-bar/) varustettuna ulkoilmaterassilla ainutlaatuisine näkymineen Montserrat-vuorelle - ehdoton vierailukohde, jos haluat tutustua syvemmin Kataloniaan. Paikka tarjoaa päivän jokaiselle hetkelle sopivia erilaisia tarjoiluvaihtoehtoja aina vermutti-hetkestä aikaiseen aamuun; perjantaisin ja lauantaisin lisäksi elävää musiikkia.

D.O. Penedèsin uutuutena on Los Jardines de Codorníu (Codorníun puutarhat), luonnonalue, joka sijaitsee tämän historiallisen viinikellarin ympärillä ja joka on julistettu kansallishistorialliseksi taiteelliseksi monumentiksi. Voit maistella cava-kuohuviiniä ja paikallisen gastronomian annoksia Cal Blayn leimalla, yrityksen jolla on lähes 40-vuotinen kokemus ja joka nauttii arvostetusta asemastaan seudulla. Varattava etukäteen.

Myös Penedèsin seudulla, ja ilman ennakkovarausta, voit tutustua Cellers Carol Vallèsin Cava Bariin (https://cellerscarol.com/cava-bar/?lang=en_EN). Sen piha ja ulkotilat luovat täydellisen paikan hengittää, rentoutua ja nautiskella viikonlopun aperitiivista, siis laajasta valikoimasta alueen aperitiiveja, juustoja, leikkeleitä ja pateita sekä raikkaasta lasillisesta tai pullollisesta paikan omia kuplivia tuotteita.

Toinen suositeltava vaihtoehto on Família Torresin Jardí Restaurant El Celleret- ravintola, joka avattiin viime kesänä. Se sijaitsee merkittävällä Mas La Planan tilalla viinitarhojen välissä, josta on näkymä Montserratille. Tila on avannut ovensa uudelleen mukauttaen tarjoiluehdotuksensa uusiin aikoihin viini- ja ruokakulttuurista nauttimiseksi noudattaen samalla kaikkia terveysviranomaisten suosittelemia turvatoimenpiteitä.

Tunnisteet

Yhteyshenkilö/-t

Lehdistön yhteyshenkilö Director Nordic Office

Tervetuloa Catalan Tourist Board Nordic !