Clas Ohlson avaa Lab Storen Otaniemeen, Aalto-yliopiston Metrokeskukseen

Lab Store on innovatiivinen myymälä, joka tarjoaa ratkaisuja opiskelijoiden arkeen. Myymälä avataan syyskuun 3. päivänä, jolloin koko Metrokeskus aukeaa. Myymälän myyntipinta-ala on 247,5 m² ja se sijaitsee katutasossa.

Uudenlaista ajattelua

Lab Store on jatkuvasti päivittyvä kompakti myymälä, jonka tarkoitus on ratkaista opiskelijoiden asumiseen ja arkeen liittyviä asioita. Clas Ohlson tekee tulevassa myymälässä tiivistä yhteistyötä Aalto-yliopiston kanssa osallistuen sen tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoimintaan. Lab Storessa muun muassa testataan uusimpia konsepteja ja innovaatioita yhteistyössä Aalto-yliopiston kanssa.

Clas Ohlson haluaa ratkaista opiskelijoiden arjen ongelmia ja tarjota heille tuotteita ja palveluita, joita juuri he tarvitsevat. Siksi kevään aikana Clas Ohlson tutustuu Aalto-yliopiston opiskelijoiden arkeen muun muassa haastatteluin sekä vierailemalla opiskelijoiden kotona.

Clas Ohlsonin toimitusjohtaja Sampo Päällysaho:
­­­–Uuden, kompaktin myymälän suunnittelu Aalto-yliopiston kampukselle on jo käynnissä. Meillä on ajatus tehdä kaupankäynnistä entistä hauskempaa sekä olla kampuksen tapahtumissa aktiivisesti mukana. Haluamme opiskelijat aktiivisesti mukaan myymälämme tarjoaman muodostamiseen!

Uusia myymälöitä

Clas Ohlsonilla on Suomessa tällä hetkellä 39 myymälää ja verkkokauppa, ja kasvu jatkuu edelleen. Tampereen Ratinan myymälä avataan 19.4.2018 ja Helsingin Redin myymälä 20.9.2018.

• metrokeskus
  • otaniemi
  • aalto-yliopisto
  • lab store