Clas Ohlson avaa myymälän Jyväskylän kauppakeskus Seppään

Clas Ohlson avaa myymälän kauppakeskus Sepässä

Clas Ohlson avaa myymälän Jyväskylän kauppakeskus Sepässä 30.4.2020. Kaupalliset avajaiset pidetään myöhemmin, kun tilanne sen sallii. Myymälä sijaitsi aiemmin kauppakeskus Palokassa ja muutti henkilökuntineen uusiin tiloihin.

Clas Ohlson Suomen toimitusjohtaja Virpi Viinikainen kommentoi:

“Olemme innoissamme myymälän muutosta. Sijainti Sepässä tuo meidät lähemmäksi asiakkaitamme, mikä on meille tärkeää, jotta kaikkien asiakkaidemme olisi vaivatonta vierailla myymälöissämme. “

Jyväskylän keskustassa sijaitseva toinen Clas Ohlson -myymälä jatkaa normaalisti toimintaansa Kauppakeskus Sokkarissa.

Asioi myymälässä turvallisesti

Myymälöiden turvallisuuden takaaminen on Clas Ohlsonille ensisijaisen tärkeää ja sen eteen on tehty erinäisiä toimenpiteitä. Myymälät puhdistetaan huolellisesti joka päivä ja hygieniatoimenpiteitä on lisätty. Esimerkiksi kaikki kosketuspäätteet ovat poistettu myymälöistä, pleksilaseja on asennettu kassoille ja lattiatarrat muistuttelevat asiakkaita pitämään turvavälejä. Tämän lisäksi myymälöiden työntekijät on ohjeistettu toimimaan terveysviranomaisten määräämien säännösten ja suositusten mukaan.

Myymälä asiakkaiden tarpeisiin

Myymälä sijaitsee kauppakeskuksen katutasossa ja sen myyntipinta-ala on 898 m². Myymälä sisältää laajan valikoiman kodin, elektroniikan, sähkön, pienraudan ja vapaa-ajan tuotteita. Palokan myymälän osaava ja ystävällinen henkilökunta muutti myymälän mukana Seppään.

Kauppakeskuksessa vierailee vuosittain noin 3,0 miljoonaa kävijää, ja se sijaitsee 15 minuutin ajomatkan päässä noin 70 000 asukkaasta.

Myymälän muutto kauppakeskus Palokasta kauppakeskus Seppään on osa Clas Ohlsonilla käynnissä olevaa myymäläverkoston optimointia, joka voi sisältää uusien myymälöiden avaamisia, myymälöiden sulkemisia tai muuttoja uusiin tiloihin.

Clas Ohlson aloitti toimintansa postimyynnillä vuonna 1918 Taalainmaalla Ruotsissa. Nykypäivän Clas Ohlson on vähittäiskauppaketju, jolla on asiakkaita viidessä maassa, yli 5 000 työntekijää ja noin 8 miljardin ruotsin kruunun liikevaihto. Paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta yksi asia on pysynyt samanlaisena alusta asti: Haluamme joka päivä auttaa ja innostaa ihmisiä parantamaan arkeaan tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan. Suomessa Clas Ohlsonilla on koko Suomen kattava myymäläverkosto ja verkkokauppa. Lue lisää meistä ja siitä, kuinka intohimoisesti suhtaudumme elämisen helpottamiseen kaikenlaisissa kodeissa osoitteesta yritys.clasohlson.fi.