Clas Ohlsonille uusi työkalusarja: Cocraft Pro Edition − vaativan kodinkunnostajan valinta

Clas Ohlsonin myymälöistä ja verkkokaupasta on saatavilla täysin uusi työkalusarja, Cocraft Pro Edition. Sarja sisältää kodinkunnostajalle tarkoitettuja laadukkaita työkaluja, jotka soveltuvat vaativampiin työtehtäviin.

– Halusimme päästä mukaan asiakkaidemme vaativampiin projekteihin tarjoamalle heille entistä edistyksellisempiä työkaluja ja koneita. Siksi lanseeraamme nyt Cocraft Pro Edition -sarjan, joka on suunniteltu myös suurempiin kodin projekteihin, kertoo Eva Berg, Clas Ohlsonin valikoimapäällikkö.

Aluksi verkkokaupan ja suurimpien myymälöiden valikoimaan tulee reilut 40 Cocraft Pro Edition -tuotetta ruohotrimmeristä ja pensasleikkurista ruuvinvääntimeen, puukkosahaan, kulmahiomakoneeseen ja iskuporakoneeseen. Kaikissa myymälöissä on saatavilla pienempi perusvalikoima.

– Olemme tehneet kovasti työtä sen eteen, että kaikki sarjan tuotteet ovat erittäin laadukkaita ja tehokkaita hyvään hintaan. Annamme koneille viiden vuoden takuun ja käsityökaluille 10 vuoden takuun, mikä osoittaa, että uskomme todellakin näihin tuotteisiin, Eva Berg kertoo.

Katso koko Cocraft Pro Edition -valikoima täältä.

Tuotteisiin voi myös tutustua Polhem PR -toimistossa.

• verkkokauppa
  • tuotteet

Clas Ohlson on kansainvälinen vähittäiskauppaketju. Päivittäin noin 4700 työntekijää yli 200 myymälässä ja toimistoilla kuudessa maassa auttaa ja innostaa ihmisiä tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan joka päivä. Suomessa Clas Ohlsonilla on 34 myymälää sekä verkkokauppa. Lisätietoja yritys.clasohlson.fi