Nest on vihdoin täällä − Clas Ohlson lanseerauskumppani Pohjoismaissa

Nest Labs -yrityksen tuotteista turvallisemman kodin puolesta on kirjoitettu paljon. Nyt ne saapuvat vihdoin Pohjoismaiden markkinoille, ja Clas Ohlson on yksi Nestin valikoiduista lanseerauskumppaneista.

Nest Labs on tullut nopeasti tunnetuksi tyylikkäistä ja älykkäistä turvallisuustuotteistaan Nest Protect, Nest Cam Indoor, Nest Cam Outdoor ja Nest Cam IQ.

– Älykodin tuotteiden suosio kasvaa koko ajan valikoimassamme. Olemme ylpeitä siitä, että olemme Nest Labs -tuotteiden lanseerauskumppani Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa, sillä se tarkoittaa, että voimme tarjota asiakkaillemme viimeisimmät uutuudet fiksuista kodin turvallisuustuotteista, kertoo Richard Larsson, Clas Ohlsonin tuotepäällikkö.

Seuraavat tuotteet ovat saatavilla Clas Ohlsonin myymälöissä ja verkkokaupassa Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

• Savu- ja häkävaroitin Nest Protect havaitsee nopeasti leimahtavat tulipalot, kytevät tulipalot sekä hiilimonoksidin. Hälytin ilmoittaa, missä vaara sijaitsee. Lisäksi saat varoituksen puhelimeesi, jos et ole kotona.
  • Valvontakamera Nest Cam Indoor pitää silmällä kotiasi, missä ikinä oletkin. Lähettää HD-laatuista videokuvaa (1080p) ja ääntä suoraan puhelimeesi. Kiinteä mikrofoni ja kaiutin, joten voit vaikkapa käskeä koiraa hyppäämään alas sohvalta.
  • Säänkestävä valvontakamera Nest Cam Outdoor vahtii kotiasi vuorokauden ympäri. Se liitetään sähköverkkoon, joten paristojen loppumisesta ei tarvitse kantaa huolta. Saat ilmoituksen, kun jotakin tapahtuu, ja voit puhua ja kuunnella Nest-sovelluksen avulla.
  • Nest Cam IQ tunnistaa, jos joku liikkuu kotonasi, varoittaa sinua ja seuraa automaattisesti hänen liikkumistaan. Tilaamalla Nest Awaren, voit saada myös ilmoituksen siitä, onko kyseessä perheenjäsen, ystävä vai tuntematon henkilö.

Lue lisää Nest-tuotteista

• tuotteet

Clas Ohlson on kansainvälinen vähittäiskauppaketju. Päivittäin noin 4700 työntekijää yli 200 myymälässä ja toimistoilla kuudessa maassa auttaa ja innostaa ihmisiä tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan joka päivä. Suomessa Clas Ohlsonilla on 39 myymälää sekä verkkokauppa. Lisätietoja yritys.clasohlson.fi