BestDrive vahvistaa liiketoimintaansa Tampereella kokeneen kumppanin kanssa

BestDrive vahvistaa liiketoimintaansa Tampereella kokeneen kumppanin kanssa

Continentalin BestDrive-vähittäismyyntiketjun Tampereen toimipiste on siirtynyt Johanna ja Sami Kallisen omistamalle Paras Ajo Oy:lle. BestDrive Franchising -kumppanina toimivan pariskunnan odotukset ovat kiinnostavalla markkina-alueella korkealla.

Liiketoimintakauppa BestDriven ja yrittäjäpariskunnan välillä tehtiin syyskuussa. ”Halusimme vahvistaa franchising-verkostoamme ja etsimme Tampereelle luotettavaa kumppania. Johanna ja Sami Kallinen ovat kokeneita alan yrittäjiä ja Continentalin pitkäaikaisia asiakkaita, joten löysimme näin parhaan mahdollisen ratkaisun”, Head of Operations & Franchise Olli Heinonen sanoo.

”Tampere on tärkeä markkina-alue niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaillemme. Oikeiden kumppanien kanssa pystymme kehittämään toimintaamme sekä varmistamaan kattavat rengas- ja autohuoltopalvelut alueella. Jatkamme verkostomme laajentamista jatkossa myös muilla markkina-alueilla Suomessa.”

Uusi palvelukeskus vastaa nykyisiin ja tuleviin tarpeisiin

BestDrive Franchising-kumppanuus vastaa myös Johanna ja Sami Kallisen toiveisiin kehittää liiketoimintaansa. ”Yhteistyö BestDriven kanssa osui sopivaan hetkeen ja vaikutti heti ylitsepääsemättömän houkuttelevalta mahdollisuudelta”, yrittäjäpariskunta kertoo.

Vastatakseen kuluttajien ja kehittyvän tekniikan vaatimuksiin, yrittäjät ovat jo aloittaneet kesällä 2024 valmistuvan BestDriven autohuolto- ja rengasliikkeen rakennuttamisen. Kevyen ja raskaan kaluston renkaiden ja rengaspalveluiden lisäksi, Tampereen toimipisteellä tehdään henkilö- ja pakettiautojen huoltoja. Toimipisteen henkilökunta siirtyi uuden omistajan palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

”Tampere on erittäin kiinnostava markkina-alue, jossa pääsemme toteuttamaan unelmien rengasliikepalvelua. Odotamme jo innolla uuden palvelukeskuksen valmistumista, joka vastaa niin nykyisiin kuin tulevaisuuden tarpeisiin”, Johanna ja Sami Kallinen sanovat.

”Tavoitteenamme on kehittää alaa sekä parantaa entisestään tamperelaisten autoiluelämää uusissa tiloissa ammattitaitoisen henkilökunnan, tasokkaan toiminnan, parhaan palvelun ja luotettavien tuotteiden kautta.”

BestDrive
Olli Heinonen, Head of Operations & Franchise
olli.heinonen@bestdrive.fi

BestDrive Tampere
Johanna Kallinen
johanna@rengasexpertit.fi

Sami Kallinen
sami@rengasexpertit.fi

BestDrive Finland Oy on saksalaiseen Continental AG-emoyhtiöön kuuluvan Continental Rengas Oy:n tytäryhtiö Suomessa. Toiminta-ajatuksena on tarjota autoilijoille kattavat autohuolto- ja rengaspalvelut saman katon alta ammattitaidolla. Autohuoltopalveluihin sisältyvät muun muassa jarruhuolto, ilmastointihuolto, tuulilasien vaihdot ja korjaukset, öljynvaihto sekä määräaikaishuolto, rengaspalveluihin rengashotelli vakuutuksineen, renkaiden vaihto, asennus ja tasapainotus sekä ohjauskulmien säätö. BestDrive on Continentalin maailmanlaajuinen vähittäiskauppabrändi.

www.bestdrive.fi

Continental kehittää edellä käyvää teknologiaa ja palveluita ihmisten ja tavaroiden vastuulliseen ja verkottuneeseen liikkumiseen. Vuonna 1871 perustettu yritys tarjoaa turvallisia, tehokkaita, älykkäitä ja edullisia ratkaisuja ajoneuvoja, koneita, liikennettä sekä kuljetuksia varten. Vuonna 2022 Continentalin liikevaihto oli 39,4 miljardia euroa. Yritys työllistää noin 200 000 työntekijää 57 maassa ja markkina-alueella. Lokakuussa 2021 Continental vietti 150-vuotissyntymäpäiväänsä.

Rengasdivisioonaan kuuluu globaalisti 24 tuotanto- ja kehitysyksikköä. Continental on maailman johtavia rengasvalmistajia, joka työllistää yli 57 000 henkilöä. Vuonna 2022 myynti oli 14 miljardia euroa. Teknologiajohtajien joukkoon kuluvana yrityksenä Continental tarjoaa laajan tuotevalikoiman henkilöautoille, hyötyajoneuvoille, erikoisajoneuvoille ja kaksipyöräisille. Jatkuvan tutkimus- ja kehitystyön ansiosta Continental edistää turvallista, kustannustehokasta ja ekologista liikkumista. Rengasdivisioonan tuotevalikoima sisältää niin rengaskaupan ja kalustosovellusten palvelut kuin renkaiden digitaaliset hallintajärjestelmät.