Vasemmalla Antti Tolvanen ja oikealla Cramo Finland Oy:n markkinointipäällikkö Kaisa Tiira-Vahala.

Alamäkiluistelun SM-voittaja Antti Tolvanen Cramon brändilähettilääksi

Cramon brändilähettiläiden joukko kasvaa, kun mukaan liittyy alamäkiluistelun kärkinimi Antti Tolvanen.

Alamäkiluistelun vuonna 2014 aloittaneen Tolvasen taustat ovat jalkapallossa ja freestylelaskussa. Uran saavutuksiin kuuluu vuoden 2017 alamäkiluistelun Suomen mestaruus ja kauden 2017/2018 MM-sarjan 21.sija.

Alamäkiluistelu lajina keksittiin vasta 2000-luvun alussa. ”Lajin suosio kasvaa koko ajan Suomessa. Yhteistyökumppaneiden avulla saamme levitettyä tietoisuutta lajissa ja näin edesauttaa muun muassa harjoittelupaikkojen lisäämistä”, kertoo Tolvanen.

Antti Tolvanen on mukana tulevissa MM-sarjan kilpailuissa:
19.1.2019 - ATSX 250 Rautalampi, Finland
26.1.2019 - ATSX 500 Igora St.Petersburg, Russia
2.2.2019 - ATSX 1000 Red Bull Crashed Ice Jyväskylä/Laajis, Finland
8.-9.2.2019 - ATSX 1000 Red Bull Crashed Ice Boston, USA
16.2.2019 -ATSX 500 Mont du Lac, WI, USA
3/2019 - SM kilpailut Jyväskylä/Laajis, Finland

Tolvasen menestystä voi seurata hänen sosiaalisen median tileillään Facebookissa https://www.facebook.com/anttitol/ ja Instagramissa https://www.instagram.com/anttitol/

Satu Soitula

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö Markkinointi & PR +358 40 708 1561