Uuden asiakkaan Cramo-tilihakemuksen voi tehdä nyt helposti allekirjoittamalla verkkolomakkeen pankkitunnuksilla. Lomakkeen voi edelleen myös täyttää verkossa, tulostaa ja toimittaa allekirjoitettuna ​vuokraamoon.

Cramo-tilin avaaminen käy nyt kätevästi verkossa

Avaamalla tilin helpotat ja nopeutat asiointiasi. Tiliasiakkaanamme voit vuokrata myös laskua vastaan.

Voit tehdä uuden asiakkaan tilihakemuksen joko allekirjoittamalla verkkolomakkeen pankkitunnuksilla tai tulostamalla PDF-lomakkeen ja toimittamalla sen allekirjoitettuna vuokraamoon. Uudelle asiakkaalle avaamme automaattisesti verkkovuokraamotunnukset tilinavauksen yhteydessä.

Cramon asiakas, oletko jo tilannut tunnukset eCRent-verkkovuokraamoon?

Cramon eCRent-verkkovuokraamosta voit nyt vuokrata rakennuskoneet verkossa silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Jos olet jo Cramon tiliasiakas, voit rekisteröityä Cramon eCRent-verkkovuokraamoon täyttämällä verkkolomakkeeseen yhteystietosi. Toimitamme sinulle tunnukset sähköpostitse tunnin kuluessa arkisin klo 7.00-16.00.

Selaa, vertaile ja tilaa

Cramo eCRent -verkkovuokraamossa voit helposti selata, vertailla ja tilata tuotteita sekä tarkastella tuotteiden saatavuutta eri toimipisteissä. Palvelu toimii kaikilla päätelaitteilla. Tiliasiakkaana voit myös vuokrata tuotteet verkossa – joko kuljetettuna työmaalle tai noutamalla valitsemastasi toimipisteestä. Palauttaminen onnistuu verkkovuokraamossa helposti ja nopeasti: voit tilata paluukuljetuksen tai päivittää suunnitellun palautuspäivän.

Cramo eCRent tuo läpinäkyvyyttä omiin tietoihin, hintoihin ja laskuihin

- Olemme kehittäneet joulukuussa avatun eCRent-verkkovuokraamon yhdessä asiakkaidemme kanssa. Palvelu toimii portaalina, jonka kautta jokainen asiakas näkee omat sopimushintansa ja voi hallinnoida laskujaan ja kalustoaan. Olemme saaneet näistä toiminnoista jo hyvää palautetta asiakkailtamme, kertoo digitaalisen viestinnän asiantuntija Saara Vainio.

Tiliasiakkaanamme näet eCRent-verkkopalvelusta omat asiakas- ja hintatietosi. Voit tarkastella ja inventoida kaikkia avoimia vuokrauksiasi, myös puhelimitse ja vuokraamossa tehtyjä, sekä tarkistaa avoimia ja maksettuja laskujasi.

Tunnisteet

Julkaisuun liittyvää sisältöä: